    From: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: brak odbioru 1 MUXa co może być powodem?
    Date: Wed, 29 Jan 2014 11:07:27 +0100

    On 2014-01-28 21:02, Frez wrote:
    > Odległość 60km od nadajnika. MUXy z kanału 55(746Mhz) i 58 (770Mhz) ok,
    > choć sygnał obu jest na około 70%. Tymczasem kanał 25 zero.
    >
    > Antena siatkowa(no, badziewna z Casto) + wzmacniacz i dawało się jakoś
    > odbierać ale bez kanału 25.Wywaliłem wzmacniacz, wstawiłem taki, gdzie
    > wytwórca GWARANTUJE stosowne pasmo i nadal dupa. Kanału 25 nadal nie ma:-(
    > A na pewno nadaje...

    Zacząłbym od sprawdzenia, czy MUX1 obecnie absolutnie na pewno nadaje na
    25 kanale (czy np. ostatnio nie zmienmili częstotliwości). Przepraszam
    za taką radę, ale czasami ludziom (mi też) zdarzają się najgłupsze
    błędy. Jeżeli tak, poszukałbym lepszego miejsca na antenę. Jeśli nie da
    się/nie pomoże, kupiłbym jakąś porządną yagi obejmującą całe pasmo.
    Wzmacniacz ma sens raczej tylko przy za długim kablu.

    Mam 50 km do nadajnika w Łazach pod Warszawą (czyli mocnego, ale mam
    przed sobą las) i zobacz, jaka antena dopiero daje sobie radę:
    http://i178.photobucket.com/albums/w272/pkozar/Polan
    d/Tomczyce/t_2014-01-26_03.jpg
    (to ta patrząca wprawo).

    Pozdrawiam,