  • 31. Data: 2011-09-06 07:40:46
    Temat: Re: brak multirooma w ence
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "[MF] PL" <s...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    n-z-opcja-multiroom.html

    > No ale 100 zł za aktywację.

    W sumie 250 za oba.
    Ale za to brak opłat miesięcznych za dekodery i multiroom, jak ktoś chce na
    dłużej to ma to sens.

    >To i tak postęp.

    Zgadza się, lepiej niż poprzednio, choć dalej nie idealnie.

  • 32. Data: 2011-09-06 08:27:28
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-09-06 09:29, Cavallino pisze:

    > No i wreszcie coś drgnęło, widać zauważyli, że uważających tak jak Ty
    > jest niewielu, więc dają drugi dekoder i multiroom za 0 zł. ;-)

    poszli po rozum i nie sprzedają go tylko go użyczają.
    może jednak ktoś te komentarze czyta ....

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 33. Data: 2011-09-06 12:53:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-06 10:27, pawell32 pisze:

    > poszli po rozum i nie sprzedają go tylko go użyczają.
    > może jednak ktoś te komentarze czyta ....

    A Cavallino jak zwykle nie sprawdził, tylko przekleja...

    Za multiroom jak najbardziej jest miesięczna opłata dodatkowa.

  • 34. Data: 2011-09-06 17:10:59
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2011-09-06 09:40, Cavallino napisal (a):

    > W sumie 250 za oba.
    > Ale za to brak opłat miesięcznych za dekodery i multiroom, jak ktoś chce
    > na dłużej to ma to sens.

    Z tego co słyszałem to dalej 20 zł + abonament trzeba płacić.

  • 35. Data: 2011-09-06 17:26:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Z tego co słyszałem to dalej 20 zł + abonament trzeba płacić.

    Czyli co to zdanie "Opłata za usługę Multiroom w tej promocji uwzględniona
    jest w abonamencie." dotyczy tylko najwyższego pakietu?

  • 36. Data: 2011-09-06 17:45:49
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2011-09-06 19:26, Cavallino napisal (a):

    > Czyli co to zdanie "Opłata za usługę Multiroom w tej promocji
    > uwzględniona jest w abonamencie." dotyczy tylko najwyższego pakietu?

    Tak by wynikała, ale tego nie wiem.
    W niższych opcjach na pewno trzeba płacić.

  • 37. Data: 2011-09-06 18:19:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-06 19:10, [MF] PL pisze:

    > Z tego co słyszałem to dalej 20 zł + abonament trzeba płacić.

    Czy to naprawdę taki problem sprawdzić u źródła, a nie tworzyć
    kolejnego wątku z opowieściami z mchu i paproci?

  • 38. Data: 2011-09-06 21:13:32
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2011-09-06 20:19, Artur Maśląg napisal (a):

    > Czy to naprawdę taki problem sprawdzić u źródła, a nie tworzyć
    > kolejnego wątku z opowieściami z mchu i paproci?

    Nie mam zamiaru niczego sprawdzać. Mam to w nosie.
    Nie podoba się - nie czytaj.

  • 39. Data: 2011-09-06 21:18:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-06 23:13, [MF] PL pisze:

    > Nie mam zamiaru niczego sprawdzać. Mam to w nosie.

    Typowa odpowiedź trolla.

    > Nie podoba się - nie czytaj.

    Bawcie się dobrze, śmieciarze :)

  • 40. Data: 2011-09-06 21:27:35
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2011-09-06 23:18, Artur Maśląg napisal (a):

    > Typowa odpowiedź trolla.

    Wyluzuj trochę kolego. To jest grupa o telewizji

    > Bawcie się dobrze, śmieciarze :)

    To co mówisz świadczy tylko i wyłącznie o tobie