  • 21. Data: 2011-09-05 16:20:58
    Temat: Re: brak multirooma w ence
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    K wrote:

    > mi raczej chodzi o takie rozwiazanie: chcialbym sobie oprocz enki
    > kupic karte innej platformy i nie chcialbym jednoczesnie miec
    > kolejnego klocka/pilota.

    Tak, możesz mieć CAMów ile masz wejść CI. Dobrze poczytaj o współpracy
    z Polsatem albo C+. W każdym razie jest dużo lepiej niż kiedyś.
    Na pewno problemów nie będziesz mial na linuksianych Vu+Solo/Duo,
    Katherin itp.

    Pytaj się sprzedawców dla pewności.

    P.

  • 22. Data: 2011-09-05 17:59:18
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 05.09.2011 18:20, bufi pisze:

> [...]
    > z Polsatem albo C+. W każdym razie jest dużo lepiej niż kiedyś.
    > Na pewno problemów nie będziesz mial na linuksianych Vu+Solo/Duo,

    o ile dobrzez rozumiałem, to pytał o współprace karty n-ki z innymi.
    a karty n-ki abonamentowej nie przypasuje do innego.

  • 23. Data: 2011-09-05 18:01:15
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > Katherin itp.

    o ile dobrze zrozumiałem, to pytał o współprace karty n-ki z innymi.
    a karty n-ki abonamentowej nie przypasuje do innego dekodera.

  • 24. Data: 2011-09-05 18:15:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > Tak, możesz mieć CAMów ile masz wejść CI.

    A na jakim sprzęcie pójdzie N na CAM?

  • 25. Data: 2011-09-05 19:35:40
    Od: Antek <a...@s...com>

    W dniu 05.09.2011 20:15, Cavallino pisze:
    > A na jakim sprzęcie pójdzie N na CAM?

    pioneer 1430

  • 26. Data: 2011-09-05 19:45:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Antek" <a...@s...com> napisał w wiadomości

    > pioneer 1430

    Mowa o drugim wejściu?
    Obsługiwane programowo, czy jakieś ingerencje w elektronikę?

    A co z parowaniem w takim przypadku?

  • 27. Data: 2011-09-06 04:47:39
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Mowa o drugim wejściu?
    > Obsługiwane programowo, czy jakieś ingerencje w elektronikę?
    >
    > A co z parowaniem w takim przypadku?

    N na kartę; czyli nCAM HD pójdzie właściwie na każdym sprzęcie z CI.
    A jesli mowa mowa o zwykłej ence na sama kartę, to wiadomo, że nie
    działa.

    P.

  • 28. Data: 2011-09-06 06:35:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości news:

    > A jesli mowa mowa o zwykłej ence na sama kartę, to wiadomo, że nie
    > działa.

    No a przecież o to pytał, więc myślałem po Twojej odpowiedzi że coś się
    zmieniło.

  • 29. Data: 2011-09-06 07:29:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > wspomniana dyskusja była na temat ceny dekodera do multiroom.
    > tylko wówczas cena jego wynosiła 199, więc uznawałem że nie
    > jest jeszcze tak źle,

    No i wreszcie coś drgnęło, widać zauważyli, że uważających tak jak Ty jest
    niewielu, więc dają drugi dekoder i multiroom za 0 zł. ;-)

    http://satkurier.pl/news/68558/promocje-w-telewizji-
    n-z-opcja-multiroom.html

  • 30. Data: 2011-09-06 07:32:05
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2011-09-06 09:29, Cavallino napisal (a):

    > No i wreszcie coś drgnęło, widać zauważyli, że uważających tak jak Ty
    > jest niewielu, więc dają drugi dekoder i multiroom za 0 zł. ;-)

> [...]

    No ale 100 zł za aktywację. To i tak postęp.