  • 31. Data: 2010-10-25 18:30:00
    Temat: Re: blokujšce tiroloty
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 Oct 2010 21:07:59 +0200, P_ablo wrote:
    >No za pierwszym razem problem pomijalny :)

    Liczysz na to ze za pierwszym razem beda zawiasy ?
    Nie musza byc.

    >Moze taka lekka trauma spowoduje, ze nastepnym razem przemysli i nie bedzie
    >blokowal...

    Szybko przechodzi jak widzisz ze cie samochody mijaja, mijaja, a ty
    stoisz.
    Najwyzej namowi innego .. a potem wybiegnie mu pomoc.
    I bedzie bil dlugo i zajadle, i to sie bedzie nazywala obrona
    konieczna :-)

    >Nie jest jak kazda inna.
    >Sensem zycia przecietnego czlowieka (w tym i moim) jest rodzina - dzieci,
    >zona. Co po zyciu ktore spedzasz w szoferce a zone slyszysz w sluchawce ?

    Rozne sa roboty. Najfajniejsza bylaby taka w ktorej wystarczy pracowac
    godzine na tydzien :-P

    >Przytoczony spawacz ma 100 lepiej!

    Przytoczony spawacz od miesiaca siedzi W Niemczech, bo tam jego firma
    zdobyla intratny kontrakt. Inny informatyk jest 180 dni rocznie u
    klienta, przedstawiciel handlowy jest na prowizji itp.

    Oczywiscie mozna tez byc kierowca smieciarki, czy ciezarowki z
    chlebem, wygodna praca od 4 do 12, a potem z dzieciakami w domu ..

    >Powiedzmy, ze to drugozedny aspekt.
    >Nikt blokersom nie dal prawa do egzekwowania okreslonych zachowan. Z jakiej
    >racji uzurpuja sobie prawo do ustawiania pozostalych kierowcow ? Jak im zal
    >dupe sciska, to niech tez jada tym lewym pasem.

    Ale ciekaw jestem co zrobicie jak juz ten zamek bedzie i bedzie sie
    dalo go ominac. Bedzie sobie pluli w brode i zal wam bedzie d* sciskal
    ? :-)

    J.

  • 32. Data: 2010-10-25 22:17:41
    Temat: Re: blokujące tiroloty
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 07:57:45 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Ja widziałem jednego geniusza, który w tv klarował że jak się rusza ze
    > świateł trochę szybciej niż sąsiad na pasie obok, to jest wyprzedzanie
    > na pasach i dalej na skrzyżowaniu...

    No bo jest. Tylko w wypadku ruchu kierowanego, to jest to dozwolone.

    --
    ___________ (R)

  • 33. Data: 2010-10-25 23:39:49
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-25, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > No bo jest. Tylko w wypadku ruchu kierowanego, to jest to dozwolone.

    A dlaczego to jest wyprzedzanie? (i według których przepisów)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 34. Data: 2010-10-26 11:32:37
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    J.F. pisze:
    > No i co z tego ze wiadomo - tobie wolno jechac lewym, jemu tez wolno
    > jechac lewym, tobie sie spieszy, jemu sie spieszy nawet bardziej - ale
    > korek jest, nie przefruniecie.
    > Jak sie zmowia przez CB to wladze beda juz kompletnie bezradne.
    > No, moze by nawet cos poradzily jakby bardzo chcialy, ale co ty -
    > jestes choc kolega przewodniczacego zeby ci szybki przejazd zapewnic ?

    Gorzej jak takie debilne zachowanie powoduje np. zablokowanie dwoch
    skrzyzowan wczesniej - bo korek dlugi.

    --
    http://www.listatima.pl/

  • 35. Data: 2010-10-26 11:53:27
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Roman wrote:

    > A czemu nie mają blokowac ćwierć-mózgów przedstawicieli handlowych i całej
    > reszty której sie spieszy bardziej od innych....

    A temu, że łamią w ten sposób przepisy.

    > Świetny pomysł....jak nie przyjmie mandatu to będziesz dymał do sądu jako
    > świadek...powodzenia....

    Tirowiec za to płaci :)

    \SK

  • 36. Data: 2010-10-27 20:41:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 23:39:49 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > A dlaczego to jest wyprzedzanie? (i według których przepisów)

    PoRD, art. 2. ust. 28:
    wyprzedzanie - przejeżdżanie [...] obok pojazdu [...] poruszającego się w
    tym samym kierunku;

    --
    ___________ (R)

  • 37. Data: 2010-10-27 22:14:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-27, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > PoRD, art. 2. ust. 28:
    > wyprzedzanie - przejeżdżanie [...] obok pojazdu [...] poruszającego się w
    > tym samym kierunku;

    Jeszcze uzasadnij dlaczego bardziej dynamiczne ruszanie nazywasz
    przejeżdżaniem obok...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 38. Data: 2010-10-27 23:22:08
    Temat: Re: blokuj?ce tiroloty
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Szybko przechodzi jak widzisz ze cie samochody mijaja, mijaja, a ty
    > stoisz.

    Nikt nie zmusza... zawsze moze pojechac wolnym do konca jesli przepisy
    (znaki) mu na to pozwalaja.

    > Najwyzej namowi innego .. a potem wybiegnie mu pomoc.
    > I bedzie bil dlugo i zajadle, i to sie bedzie nazywala obrona
    > konieczna :-)

    Malo prawdopodobne a nawet gdyby, to na taka okolicznosc trzeba miec cos w
    zanadrzu ;)

> [...]
    > Oczywiscie mozna tez byc kierowca smieciarki, czy ciezarowki z
    > chlebem, wygodna praca od 4 do 12, a potem z dzieciakami w domu ..

    Za caly zestaw place 80 eurocentow za km. Ile z tego jest dla kierowcy - 10
    centow ?! Co to za pieniadze? Gdzie tu motywacja do takich wyrzeczen?
    Ale domyslam sie... oni nie musza miec motywacji, to im pasuje bo to
    aspoleczne i chore typy.
    Uzywasz CB ?
    Jesli tak, to pewnie slyszales jak sie wyrazaja... Ponadto te ich ludowe
    madrosci sa tak zenujace, ze ja wytrzymalem z radiem cale 2 dni... na tej
    podstawie mozna sobie wyrobic o nich zdanie

    > Ale ciekaw jestem co zrobicie jak juz ten zamek bedzie i bedzie sie
    > dalo go ominac. Bedzie sobie pluli w brode i zal wam bedzie d* sciskal
    > ? :-)

    Juz napisalem, ze w tych przypadkach jazda na zamek jest drugorzedna sprawa.
    Byle szoferak nie bedzie pokazywal mi w ten sposob co mam robic! Nikt mu nie
    dal do tego prawa i nie pisz, ze przeciez jedzie - tylko powoli, jego
    intencje sa jasne...

    --
    Picasso

  • 39. Data: 2010-10-27 23:27:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > madrosci sa tak zenujace, ze ja wytrzymalem z radiem cale 2 dni... na tej
    > podstawie mozna sobie wyrobic o nich zdanie

    Ja mam nieprzyjemność znać takich osobiście (firma transportowa w rodzinie).
    Niestety - to nie przypadek co słychać przez cb, oni naprawdę tacy są.
    Nie wszyscy oczywiście, ale szansa że ktoś ma więcej oleju jest zbliżona do
    szansy na szóstkę w totka.