  • Data: 2005-10-28 16:34:26
    Temat: Re: blokada z tpnet do Allegro
    Od: Olek <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Olek napisał:

    > Internet DSL, ten z którego piszę.
    > Żadnych kombinacji, zwykły ethernet do Speedstream 5100.

    No i się naprawiło, samo!
    Dziś u mnie 2x pad zaliczyła EneriaPro, na 26 i 5 minut.
    Teraz już wiem, to pewnie była wina modemu który się zresetował po
    wyłączeniu zasilania. Komputerek ze squidem ma upsa więc hula cały czas
    tak samo. Nie wiem jak ten modem kaleczył pakiety tak wybiórczo ale
    przynajmniej już po problemie.
    --
    Olek