eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipblokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony › Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
    Date: Thu, 10 Dec 2009 09:38:39 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 21
    Message-ID: <p...@4...com>
    References: <hfb0va$sib$2@inews.gazeta.pl>
    <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    <hfbeoc$m31$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    <hfbmcg$lte$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    <s...@t...ceti.pl>
    <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    <s...@t...ceti.pl>
    <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    <s...@t...ceti.pl>
    <1...@w...tensor.gdynia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.152.74
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1260434324 83640 217.153.152.74 (10 Dec 2009 08:38:44
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Dec 2009 08:38:44 GMT
    X-Newsreader: Forte Agent 5.00/32.1171
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:91851
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 9 Dec 2009 22:09:19 +0000 (UTC), Wojciech Puchar
    <w...@w...tensor.gdynia.pl> wrote:

    >Tak sugeruje, i prawdopodobieństwo że się myle jest takie jak to że 4
    >różnych konsultantów przez niewiedzę przypadkowo wprowadziło klienta
    >w taki sam bląd i to w ciągu mniej niż 3 godzin. Poza tym ktoś na tej grupie
    >pisał że usłyszał to samo. Więc 5 konsultantów.

    Ja robiłem eksperyment - zresztą pisałem tu o tym - dzwoniąc
    dwukrotnie i moge potwierdzić że w obu przypadkach usłyszałem że nei
    da rady wyłaczyć blokady i że "wszyscy oparatorzy to blokują".
    Operator infolinii TPSA działa według otzrymanego drzewka pytań i
    odpowiedzi - sam z siebie nie dodaje właściwie nic poza to co miał na
    szkoleniach i co widzi na ekranei komputera jako pomoc na konkretne
    pytania jakie zadaje. Mam pojęcie jak dział call center od drugiej
    strony - w swojej dorobku zawodowym mam prace przez 4 lata w dziale IT
    (takze jako jego szef) jednego z operatorów call-center. Dzieki temiu
    w 30 sekund potrafię spłaciwć wszelkich akwizytorów dzwoniących do
    pracy ;-)

    Zdrówko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: