  • Data: 2009-12-02 23:45:42
    Temat: Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
    Od: Łukasz Bromirski <w...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-12-02 14:16, Wojciech Puchar wrote:

    > A ja uważam jakiekolwiek wpieprzanie się w to co robi abonent który NIE jest
    > przestępcą za metody państwa totalitarnego.

    Koledzy z TP robią to, co powinien robić każdy użytkownik internetu -
    akceptować liberalnie to co dostaje, ale bardzo uważnie patrzeć na
    to, co wysyła.

    Co do portu 587 to sugeruje zapoznać się z RFC2476 (grudzień 1998!)
    zastąpiony przez 4409 a potem z RFC5321 (zastępującym nieco leciwy
    już RFC 821).

    Tak BTW, twórcy usługi byli na ostatnim PLNOGu i można było z nimi
    podyskutować. Tutaj jest zapis panelu dyskusyjnego:

    http://proidea.maszyna.pl/PLNOG0902/filmy/panel_dysk
    usyjny.avi

    Zamiast bić pianę na forum trzeba było przyjechać i porozmawiać
    rzeczowo. Można było. Ale prościej jest z daleka obrzucić mięsem i
    uciec za róg. Tak BTW, inni też to robią, a najczęściej wymienianym
    przykładem jest Google'owy gmail. Ile razy na tej liście atakowałeś
    tamto złe imperium?

    > Właśnie dlatego TP to robi bo to nie jest operator prywatny ale organ
    > państwa.

    O ja p....

    --
    "Everything will be okay in the end. | Łukasz Bromirski
    If it's not okay, it's not the end. | http://lukasz.bromirski.net