  • Data: 2014-08-03 13:43:14
    Temat: Re: blocker na telefon stacjonarny
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:lrku9v$hlp$1@speranza.aioe.org...
    > Witam, temat trochę wakacyjny (=bzdetne rozważania),
    > ale zastanawiam się, dlaczego po tzw. blocker połączeń
    > telefonicznych trzeba "udać się" aż za granicę.
    >
    > Sam kupiłem 2sztuki ze strony http://digitone.com/ (najpierw
    > jedną na próbę, potem jeszcze jedną do innego lokalu), co
    > wyniosło mnie 2x (100USD + 20USD przesyłka).
    >
    > Niech by w Polsce kosztowały i 200 zł/szt. to byłbym ze 300
    > zł do przodu ;) Dlaczego nikt tu nie robi takich urządzeń? Grupa
    > potencjalnych nabywców (osób zmęczonych nagabywaniem
    > przez telefonicznych oszustów) jest chyba spora.

    To grupa o Elektronice - zawsze możesz zaprojektować i sprzedawać.
    Ale :
    Ilość linii PSTN spada i będzie spadać.
    Raczej za taką kwotę będzie ciężko z klientami.
    Konkurencja nie śpi i buduje identyczne urządzenia.
    http://www.alibaba.com/showroom/2-line-analog-phone-
    call-blocker.html
    Kto potrzebuje i lubi zaoszczędzić wybiera dobrego operatora
    VOIP przenosi tam numer stacjonarny i może blokować do woli.
    http://zapodaj.net/4432e4f772d9f.jpg.html

    --
    Paskuda03