  • Data: 2010-10-05 09:06:43
    Temat: Re: bledna decyzja = SM / laweta - EOT
    Od: "radxcell" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od dłuższego czasu nie mamy merytorycznej odpowiedzi wnoszącej coś nowego do
    tematu, więc proponuję EOT.

    Jako Mistrz Wątku, podsumuję.

    Serdecznie dziękuję wszystkim odpowiadającym merytorycznie: Seco, andrzej,
    SP1QXL, Tomek (wykropkowany), Sebastian, kogutek, Ariusz, Przemek, masti,
    MariuszM, to, p47... pomijam offtopic. +1 do Karmy.

    Najbardziej przekonujący byli dla mnie kogutek - niestety, czysta logika, a
    także MariuszM, p47. Dodatkowy +1 do Chwały.

    Championem Wątku mianowałbym to. Z dużym wdziękiem i cierpliwością dyskutował z
    niemerytorycznymi uwagami *w temacie* wątku. +1 do Szacunu. Szanuję ludzi,
    którzy posiadają cechy jakich mi brakuje, a cierpliwość do każdego, niezależnie
    od jego możliwości intelektualnych, jest bardzo cenną umiejętnością.

    Rolę Wątkowego Błazna przyjęli Artur "zagram lewaka" Maśląg i Robert "odezwę się
    dopiero jak będzie można pociągnąć offtopa" Rędziak. Artur w sumie tak na
    pograniczu, bo coś próbował argumentować, ale niestety, zabrakło mi konkretów. Z
    tą rolą tak bywa, bez nich byłoby smutno, ale jak są to obniżają merytorykę.
    Dlatego trochę podsycałem offtopa, ale bez szaleństw.

    Ponownie dziękuję za udział w wątku - wszystkim, i za pomoc - szczególnie
    wymienionym.

    Wasz Mistrz Wątku,
    rdx