eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklebio-diesel, jak to jest?Re: bio-diesel, jak to jest?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: mysiar <p...@W...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: bio-diesel, jak to jest?
    Date: Tue, 15 Jun 2010 13:47:44 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 40
    Message-ID: <hv7p93$ssh$1@news.onet.pl>
    References: <hv5dc9$kgu$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 109.243.26.34
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1276602468 29585 109.243.26.34 (15 Jun 2010 11:47:48 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Jun 2010 11:47:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.1.9)
    Gecko/20100317 Thunderbird/3.0.4
    In-Reply-To: <hv5dc9$kgu$1@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:624822
    [ ukryj nagłówki ]

    On 14/06/2010 16:12, (pj) wrote:
    >
    > Ukłony,
    >
    > Zamierzam właśnie zakupic pojazd na taki z silnikiem diesela, stąd
    > pytanie: jak to jest z paliwem pt. "EKO-", czy też "BIO-"DIESEL? Jak
    > rozumiem, polega to na dodaniu olejów roslinnych do ropy? Jest to-to
    > znacząco tańsze (np. stacje "BLISKA") ale - i tu najważniejsze pytanie:
    > CZY TAKIE PALIWO MOŻNA LAĆ DO NOWOCZESNYCH SILNIKÓW dieslowskich? Jakie
    > są za i przeciw (poza ceną?). Czy są jakieś LOGICZNE przeciwwskazania,
    > poza takimi typu: "szwagier mówił, żeby nie lać.."...? Jakie jest wasze
    > zdanie ntt.
    >
    > Anty-NTG:
    > Do takiego można lac? ;-)
    > http://www.bikez.com/motorcycles/enfield_diesel_1997
    .php
    >

    Z wlasnego doswiadczenia - cała akcji pozną wiosną i latem.
    Pojazd: Nissan Patrol 3.0 TD
    Wlałem raz bio diesel, taki co pachniał jak olej
    Pojezdziłem i zaczęły się problemy.
    Silnik zwariował i przełączał się w tryb serwisowy (czy jak to sie tam
    nazywa) - prędkosc max 90 km/h i nie dało się nikgo wyprzedzić, nie było
    mocy.
    Zawiosłem do ASO (nie najlepszy pomysł) - chcieli mnie skroić na wielką
    kase za wymianę turbo.
    Podziękowałem.
    Pojechałem na stację Statoil, kupiłem tam dodatek do paliwa na zimę.
    Nalałem go 3 razy tyle ile trzeba było, zatankowałem do pełna.
    Pojechałem na wakacje, z Krakowa na Suwalszczyznę, przepaliłem bak
    paliwa z dodatkiem i problem jak reką odjął, na szczęście.

    Teraz, bez względu na to ile diesel bedzie kosztował, żadnego gówna
    więcej do baku nie wleję

    Pozdrawiam

    --
    mysiar

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: