  • 1. Data: 2009-11-30 17:02:18
    Temat: biling on line ORANGE
    Od: "news.neostrada.pl" <1...@t...pbz>

    Uszanowanie

    Czy mi się wydaje , czy w ORANGE online coś się zmieniło ,
    biling online wyświetla tylko od 16.11.2009 .
    W starych plikach mam dane wyświetlane za kilka miesięcy .

    --
    awiesiek

    4649 (20091130) __________

  • 2. Data: 2009-11-30 17:46:05
    Temat: Re: biling on line ORANGE
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 Nov 2009 18:02:18 +0100, news.neostrada.pl napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4649 (20091130) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Czy mógłbyś proszę zapanować nad swoim oprogramowaniem, żeby przestało
    wysyłać te reklamowe śmieci na grupę?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-11-30 19:53:28
    Od: awiesiek <a...@g...com>

    On 30 Lis, 18:46, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Czy mógłbyś proszę zapanować nad swoim oprogramowaniem, żeby przestało
    > wysyłać te reklamowe śmieci na grupę?
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    > zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    > kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

    Uszanowanie

    OK. ale ,
    czy możemy pogadać
    o bilingu w ORANGE
    czyli w temacie ?

    awiesiek

  • 4. Data: 2009-11-30 20:33:30
    Od: Stewart Malutki <t...@o...2.pl>

    awiesiek pisze:

    > Uszanowanie
    >
    > OK. ale ,
    > czy możemy pogadać
    > o bilingu w ORANGE
    > czyli w temacie ?
    >
    > awiesiek

    różnica między wami jest taka, że pierwszego przerasta skonfigurowanie
    (sckrackowanego zapewne) softu antywirusowego, a drugi ma załączoną
    normalną, 4 wierszową sygnaturę poprzedzoną delimiterem, dzięki czemu
    coś bardziej yntelygentnego niż MS OE, przy cytowaniu, ją wycina

  • 5. Data: 2009-11-30 20:34:50
    Od: Stewart Malutki <t...@o...2.pl>

    awiesiek pisze:

> [...]

    normalną, 4 wierszową sygnaturę poprzedzoną delimiterem, dzięki czemu
    coś bardziej yntelygentnego niż MS OE, przy cytowaniu, ją wycina

    Stewart M.

  • 6. Data: 2009-11-30 21:21:29
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

    Użytkownik "Stewart Malutki" <t...@o...2.pl> napisał w wiadomości
    > awiesiek pisze:

    > ciach
    > nieważne cośtam bzdurki
    > ciach

    Uszanowanie

    Dzięki za informacje nie związane z tematem ,
    i za insynuacje też nie związane z tematem - dzięki bardzo .
    Opinie niezwykle dla mnie cenne :-)) ;
    Czy ktoś wie dlaczego obecnie nie mogę
    sięgnąć do daty przed 16.11.2009
    w bilingu online ORANGE ?
    To znaczy datę wybrać sobie mogę ,
    ale komunikat się pojawia ,
    że nici z tego będą .

    --
    awiesiek

  • 7. Data: 2009-12-01 08:08:51
    Od: joker77 <t...@p...com>

    Witam

    Ponad rok temu było to dwa miesiące, około roku temu tylko miesiąc,
    a na dzień dzisiejszy aż ostatnie dwa tygodnie - więc lepiej się
    spiesz.
    Teraz trzeba pamiętać o tym aby co min. dwa tygodnie robić kopie.
    Widać mieli problem z bazami i serwery natłoku nie wytrzymywały.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-12-01 09:02:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > drugi ma załączoną normalną, 4 wierszową sygnaturę poprzedzoną
    > delimiterem, dzięki czemu coś bardziej yntelygentnego niż MS OE,

    A ty wysylasz dwa razy to samo - czy moglbys sobie zainstalowac
    bardziej inteligentny program ?

    J.

  • 9. Data: 2009-12-01 13:40:01
    Od: awiesiek <a...@g...com>

    On 1 Gru, 09:08, joker77 <t...@p...com> wrote:
> [...]
    > Teraz trzeba pamiętać o tym aby co min. dwa tygodnie robić kopie.
    > Widać mieli problem z bazami i serwery natłoku nie wytrzymywały.

    Uszanowanie

    Chyba nie będzie tak na stałe .
    Może to tylko być objaw usterki / awarii .
    BOK twierdzi że ma być 3 miesiące .

    --
    awiesiek