  • 1. Data: 2010-09-03 10:30:50
    Temat: bezwypadkowe z PL :-(
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Witam
    Chcialbym, aby ten art. i przykladowe filmiki byly "piatkowe" ale niestety nie sa :-(
    http://motoryzacja.interia.pl/wydarzenie/uzywane/new
    s/bezwypadkowy-juz-sie-robi,1526637,5906
    Sam art. to nic nowego ale 3 filmiki ciekawe :-)
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2010-09-03 11:04:00
    Temat: Re: bezwypadkowe z PL :-(
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > http://motoryzacja.interia.pl/wydarzenie/uzywane/new
    s/bezwypadkowy-juz-sie-robi,1526637,5906
    > Sam art. to nic nowego ale 3 filmiki ciekawe :-)

    powiem więcej, autora art. dość mocno poniosło, jeżeli auto ma wstawiane
    'ćwiartki, połówki' to nie ma szans żeby żaden element nie był lakierowany
    więc dysponując miernikiem łatwo to wyłapać, a później już szukać dalej co
    było dokładnie robione, zresztą to widać na filmikach,

    brat

  • 3. Data: 2010-09-03 11:42:07
    Od: amos <g...@g...com>

    On 3 Wrz, 10:30, Gabriel 'wilk' ..
    > Sam art. to nic nowego ale 3 filmiki ciekawe :-)

    Heh, po obejrzeniu trzeciego, dowiedzialem sie wreszcie skad wzial sie
    trend aut w stylu "siekiera ciosany" ;)

    --
    amos

  • 4. Data: 2010-09-03 13:30:37
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Fri, 3 Sep 2010 11:04:00 +0200, bratPit[pr] wrote:

    > 'ćwiartki, połówki' to nie ma szans żeby żaden element nie był lakierowany
    > więc dysponując miernikiem łatwo to wyłapać, a później już szukać dalej co

    Hmm... ciekawe są komentarze, w których poczytać można stosowaniu cyny
    zamiast szpachli, lub szpachli z opiłkami metalu.

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Always remember to pillage *before* you burn.

  • 5. Data: 2010-09-03 17:57:26
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Gabriel 'wilk' wrote:

> [...]
    s/bezwypadkowy-juz
    > -sie-robi,1526637,5906 Sam art. to nic nowego ale 3 filmiki ciekawe

    Zastanawia mnie motywacja twórcy filmików - pomysł żeby podłożyć pod
    drugi rammstein... nawet sympatyczne ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 6. Data: 2010-09-03 20:25:51
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:i5qbme$pem$1@news.onet.pl...
> [...]
    > http://motoryzacja.interia.pl/wydarzenie/uzywane/new
    s/bezwypadkowy-juz-sie-robi,1526637,5906
    > Sam art. to nic nowego ale 3 filmiki ciekawe :-)

    Kretyńska moda na kretyńskie filmiki ze zdjęć (w gównianej jakości). Jakby
    zdjęć nie
    można było dać jako zdjęcia i oglądać po ludzku. Każdy musi zrobić sobie
    pedalski
    "filmik".

  • 7. Data: 2010-09-03 23:00:47
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > więc dysponując miernikiem łatwo to wyłapać, a później już szukać dalej co
    > było dokładnie robione, zresztą to widać na filmikach,

    Moim zdaniem dopóki będą klienci na "tanie nówki po dziadku, co to do
    kościoła jeździł tylko", dopóty będą takie samochody w ofertach.

    Juruand.

  • 8. Data: 2010-09-03 23:18:51
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

> [...]
    > Witam
    > Chcialbym, aby ten art. i przykladowe filmiki byly "piatkowe" ale

    Ale co Ciebie tak smuci ? Jedni maja prace i pieniadze z "naprawiania" a
    drudzy tanie jezdzidla "od dziadka"...

    Tylko sie cieszyc :)

    --
    Picasso