  • Data: 2013-12-05 18:33:09
    Temat: Re: bezprzewodowy przesył obrazu... z wody
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:1151657847.20131205095012@pik-net.pl.invalid...

    > Chyba jednak zawiodła Cię pamięć. 56k to było max a i to tylko i
    > wyłącznie w miejscach, gdzie na samym początku w centrali było
    > przetwarzanie A/D

    57600 OIDP, ... albo w miejscach, gdzie łącze analogowe nie miało zakłóceń i
    ograniczeń - bo w ramach lokalnego Strowgera, dobrze utrzymanego, dlaczego
    miało by nie pójść, skoro chłopaki Strowgerem komutowali 2 megabity...?

    > Do przesłania zrozumiałej mowy wystarcza 9600bps. Z obrazem już nie

    Obetnij jedno zero - D-STAR :))

    > jest tak różowo, bo zależy od rozdzielczości i częstotliwości
    > odświeżania.

    Gdzieś w maglu mówili tat temu ileś-tam, że płynny obraz miał być przy 2400
    (no jasne, że nie full-HD) :)) W każdym razie, w trakcie któregoś finału
    WOŚP, ciągnąłem przez modem (ale to już mogło być 28800) strumień przekazu
    ze studia. Rwało, ale to serwer raczej się nie wyrabiał.
    Mając jeszcze 2400, jakiś hamerykański faxmodem, jednocześnie gadałem przez
    NetMeeting, oraz przesyłałem plik MIDI. I szło przyzwoicie, choć hi-fi rzecz
    jasna to nie było.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.