  • Data: 2017-12-30 15:19:10
    Temat: Re: bezprzewodowy miernik - znacie to?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do mierzenia prądu rozruchu to wystarczy Moduł WiFi Wemos D1 mini Pro
    > który będzie mierzył na wbudowanym ADC 10bit co np. 1ms i wysyłał
    > po WiFi pakiety np. jako wirtualny COM...

    bardzo lakonicznie, ale dziękuję. z szybkich poszukiwani wynika ze wemos
    d1 (popraw mnie prosze jeśli się mylę) to układ podobny do arduino mini
    cośtam, ale z wbudowanym wifi. czy można go programować tak jak arduino
    w środowisku arduino w języku c? Myślę że 100 pomiarów na sekundę,
    wykonane w 10 sekundach, po przesłaniu w jednej paczce da nam statyczny
    wykres o długości poziomej 1000punktów - więc na ekranie smartfona
    spokojnie sie zmieści. koszt? Urządzenie, dzielnik napięcia, kabelki,
    program na smartfona. Nikt mądrzejszy odemnie tego nie zrobi?
    ToMasz