  • 1. Data: 2010-08-13 09:08:59
    Temat: bezprzewodowa mysz i klawiatura
    Od: m <f...@f...pl>

    witam,
    Planuje zakup bezprzewodowej myszy i klawiatury.
    Co do klawiatury mam juz swoj typ:
    microsoft arc keyboard.
    Chce bez klawiatury numerycznej i to jest
    chyba jedyna taka bezprzewodowa klawiatura.
    Ile czasu w praktyce wytrzymuja bezprzewodowe klawiatury
    na komplecie baterii? Mialem kiedys myszke bezprzewodowa
    i to co podawal producent bylo zawyzone kilkakrotnie
    w stosunku do rzeczywistosci.
    Co do sterownikow to chyba nie trzeba nic specjalnego
    instalowac? Jest to wykrywane jako standardowa klawiatura
    usb prawda? Bede jej uzywal na linuxie.

    Myszke chcialbym ze stacja ladujaca, nie chce mi
    sie co chwila zmieniac baterii. Czy obecnie produkowane
    myszki bezprzewodowe nie odstaja od kablowych? Ten
    wynalazek co mialem jakies 6 lat temu byl tragiczny
    (podczerwien), wytrzymalem jakis miesiac po czym wrzucilem do szuflady
    i kupilem zwykla myszke na kablu.
    Jaka proponujecie myszke ze stacja ladujaca? Kiedys logitech mial
    cos takiego, ale teraz juz chyba nie maja? Na myszke na pewno nie chce
    dac wiecej niz 200zl.

  • 2. Data: 2010-08-13 11:16:03
    Temat: Re: bezprzewodowa mysz i klawiatura
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Uzytkownik "m" <f...@f...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Jaka proponujecie myszke ze stacja ladujaca? Kiedys logitech mial
    > cos takiego, ale teraz juz chyba nie maja? Na myszke na pewno nie chce

    Klawa spokojnie rok na bateriach chodzi, a nawet wiecej :) Dobra myszka
    okolo pól roku i IMHO to wygodniejsze rozwiazanie niz stacja ladujaca. Mam
    MX100 i trza ja ladowac gdzies raz na tydzien. Nie jest to bardzo uciazliwe
    al wolalbym wymieniac baterie raz na pól roku :)

  • 3. Data: 2010-08-13 12:23:53
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Uzytkownik "m" <f...@f...pl> napisal w wiadomosci

    > Planuje zakup bezprzewodowej myszy i klawiatury.
    > Ile czasu w praktyce wytrzymuja bezprzewodowe klawiatury
    > na komplecie baterii?

    Ja jedynie przestrzege:
    sprawdz w miare mozliwosci w sklepie jak dziala i jaki ma zasieg, a zwlaszca
    sprawdz, czy dobrze komunikuje sie klawiatura z odbiornikiem w przypadku gdy
    Ty (cialo) jest na linii komunikacji.

    Ja mam stary zestaw:
    Logitech
    S 510 zestaw klawuiatura i mysz.
    I jest FATALNIE jesli chodzi o rekacje gdy ja siedze na linii klawiatura -
    odbiornik - a mam laptopa jako korpus na pólce za soba i klawiature z myszka
    przed soba na biurku.
    Z zestawu logitecha wylaczylem myszke - polowa mniej problemów i wkurzania
    sie --- mysz MEDUSA NANO Tracera dziala perfekcyjnie, i nie marudzi nawet z
    7-8 metrów i przy zaslonieciu mna/soba lini myszka-odbiornik.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatre.

    Prosze o wsparcie
    mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

    Dziekuje za donacje.

  • 4. Data: 2010-08-13 12:32:26
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Taka mam.
    Baterie wystarczaja na 150 dni.
    Przyciski konfigurowalne w pelni dowolnie, a dodatkowo roznie dla kazdej z
    aplikacji.
    Normalnie miodzio.
    Dokladnie mamy do dyspozycji 5 dodatkowych przyciskow. Dwa po lewej stronie
    lewego przycisku 'glownego'. Kolko przechylamy w lewo/prawo - kolejne 2
    przyciski.
    Piaty przycisk znajduje sie nad kolkiem.

  • 5. Data: 2010-08-13 13:10:45
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-13 14:32, Jacek pisze:
> [...]
    > przyciski.
    > Piaty przycisk znajduje sie nad kolkiem.

    Jaką masz?

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-08-13 14:39:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "m" <f...@f...pl> napisal w
> [...]
    > wynalazek co mialem jakies 6 lat temu byl tragiczny
    > (podczerwien), wytrzymalem jakis miesiac po czym wrzucilem do

    Hm, od paru lat uzywam myszki wintech, pewnie juz jej nie robia.
    Ma wyjatkowo dobrze pasuje. A baterie .. jak dobre akumulatorki
    to wymiana na naladowane co 3 dni, przy czym myszki nie wylaczam na
    noc.
    Sama jakos usypia, ale troche pewnie wtedy i tak bierze.
    I awaryjnie ma jeszcze kabelek usb - mozna pracowac i ladowac
    akumulatorki.

    J.

  • 7. Data: 2010-08-13 16:12:31
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Myszke chcialbym ze stacja ladujaca, nie chce mi
    > sie co chwila zmieniac baterii. Czy obecnie produkowane
    > myszki bezprzewodowe nie odstaja od kablowych?

    Z myszkami reguła jest dość prosta, jeśli mysz długo pracuje na
    bateriach to ma z reguły mały zasięg, jest łatwo podatna na zakłócenia a
    na dodatek bardzo szybko usypia co skutkuje czasem zauważalnym
    opóźnieniem ruchu kursora po chwilowym bezruchu myszy.

    z ładowalnych polecił bym tą:

    http://www.bene247.pl/mysz-explorer-mouse-blue-track
    -bezprzewodowa-p-3037.html

    gdyby nie to że nie wiem jak będzie się sprawowała w linuksie.

  • 8. Data: 2010-08-13 20:32:14
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Fri, 13 Aug 2010 11:08:59 +0200, m wrote:
    > Myszke chcialbym ze stacja ladujaca, nie chce mi
    > sie co chwila zmieniac baterii.

    Logitech LX7 na jednym (a teoretycznie wymaga dwoch baterii!), starym
    akumulatorze Sony Ni-MH 2500 mAh pracuje kilka miesiecy. Kup dwa
    akumulatorki Sanyo Eneloop i ladowarke procesorowa. Zapomnisz o karmieniu
    myszy na dluzszy czas. W ekstremalnych sytuacjach wydlubiesz je z myszy i
    wykorzystasz np w latarce.
    LX8 niestety uruchamia sie tylko przy dwoch akumulatorach AA.
    www.betelgeza.ziomber.eu/photo/10/Logitech_LX7_LX8.j
    pg
    Obydwa urzadzenia posiadaja diode sygnalizujaca wyczerpywanie sie energii.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 9. Data: 2010-08-13 23:24:31
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

> [...]
    > Sama jakos usypia, ale troche pewnie wtedy i tak bierze.
    > I awaryjnie ma jeszcze kabelek usb - mozna pracowac i ladowac akumulatorki.

    3 dni???

    logitech mx620 na komplecie litowych paluszkow wytrzymal mi narazie
    14 miesiecy, nigdy nie wylaczany, uzywany po 8h dziennie

    na enelopach wytrzymywal grubo ponad pol roku

  • 10. Data: 2010-08-14 04:27:48
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2010 15:10:45 +0200, Animka napisał(a):

    > Jaką masz?

    OOO, link sie nie wkleil;)
    http://allegro.pl/item1166397063_mysz_logitech_vx_na
    no_cordless_nowa_etui_wys_24h.html