    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: bezprzewodowa komunikacja z LCD.
    Date: Sun, 20 Mar 2011 16:33:36 +0100

    news:im0sf6$gj$1@news.onet.pl...

    > Tylko teraz tak, odswiezanie 10/s moze byc mało...tam mają być
    > "animacje" w GUI , więc chociaż tak z 15-20 chyba powinno być.
    > Policzmy, ile tego trzeba.Załóżmy ten 800x480, 15 ramek, 5/6/5 bit/kolor
    > to daje... 88 Mbit ? A dla 20 ramek 107 Mbit mi wychodzi.
    > No to zdeserialozować to na jakimś FPGA to pewnie spokojnie, ale na MCU ?
    > Jak to kolega widzi ?

    Wg mnie jednostka sterująca i rysująca GUI powinna być przy tym LCD, a w
    głównym urządzeniu tylko moduł wykonawczy. W ten sposób pomiędzy
    touchpanelem a urządzeniem głównym masz do przesyłania jedynie niewielkie
    sekwencje sterujące, które bez problemu (i ze sporym zapasem) przepuścisz
    przez byle transciver za 15 zł.