  • Data: 2014-07-15 16:55:14
    Temat: Re: bezplatna A2
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-07-15 15:37, RadoslawF wrote:

    > Nie nazewnictwo a ewentualne obrażania czy wyzywanie.

    Słoma ci z butów wyłazi - inteligent w pierwszym pokoleniu? Fizycznych
    już się brzydzisz?

    > Podłączyć to trzeba mieć do czego.
    > W nowo budowanych budynkach nie podpina się kładzionej instalacji
    > do aktywnego przyłącza. Nie wiedziałeś ?

    Znowu wychodzi, żeś nigdy na budowie nie był - a co kładą, kładą i nagle
    ostatniego dnia podłączają napięcie na rozdzielnicę główną? A
    bruzdownice mają akumulatorowe? A nawet jakby, to jak piekarz podłączy
    pod nieczynną (chwilowo) puszkę, to po oddaniu instalacji będzie na nim
    napięcie czy nie?

    Proponuję ci już się nie pogrążać i nie dowodzić dalej, że to piekarz ma
    robić instalację elektryczną nie elektryk. Druciarstwo to jednak nasz
    sport narodowy...

    Shrek.