-
1. Data: 2006-10-14 11:10:01
Temat: bezczelnosc pracownika tkt
Od: "aaa" <a...@W...pl>
troche ntg, ale moze komus da do myslenia.
nasz klient ma pecha - czujemy sie winni, bo sami doradzilismy mu
skorzystanie z tdi. zanim sie zaczelo, klient czekal ponad 2 miesiace na
podpisanie umowy (miedz tk ma w budynku, cale podlaczenie polegalo na
podpieciu modemu). w ciagu miesiaca ich modem (crypto?) zawiesil sie 2 razy
(koniecznosc dojazdu i odlaczenia na chwile od pradu), wiec grzecznie
zglosilem awarie (pracownikowi, ktory przedstawia sie jako biuro numerow,
ale jest rowniez technikiem i specjalista od wszystkiego). Dowiedzialem sie
w zamian, ze to calkowicie normalne i powinienem o tym wiedziec, ze modemy
adsl co jakis czas sie zawieszaja, a wogole to po co dzwonie - zamiast
zawracac im glowe powinienem co sobote rano byc u klienta i resetowac mu
modem cytuje "dla wspolnego dobra". Kiedy powiedzialem, ze klient mial w tym
samym miejscu bdi i dzialalo, uslyszalem " to po co zmienial", "nikt ich nie
zmusza do korzystania z naszych uslug jak im sie nie podoba"; i dalej jak
szef sie w koncu zdenerwuje to wypowie ta umowe - odpowiedz pana bozydara
"pan mnie nie straszy bo ja sie pana nie boje" itd itp. Dziekuje
pracownikowi tkt za wytkniecie mi mojej niekompetencji, chociaz adsl netii i
tepsy (obecne) nie wieszaja sie (albo tak sporadycznie, ze nie rzutuje to w
zaden sposob na caloksztalt) to widocznie jeszcze malo wiem. Trzeba bedzie
odnalesc w starych gratach nasz home-made przekaznik-resetowaczke dsl...
ps. czytalem opinie ze to porzadna firma, ale jesli symetrykami zajmuja sie
ci sami ludzie co tdi to wspolczuje posiadaczom - bardzo utrudniony kontakt
(a juz w soboty to nikt wazny nie pracuje), olewanie klienta, razaca
niekompetencja pracownikow (juz mi sie nie chce rozpisywac o tych technikach
ktorzy przyjezdzali), braki sprzetowe (nieoficjalne info, ze dluzszy czas
mieli awarie koncentratora i stad wstrzymane instalacje).
-
2. Data: 2006-10-14 12:42:55
Temat: Re: bezczelnosc pracownika tkt
Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>
aaa napisał(a):
> troche ntg, ale moze komus da do myslenia.
Myślę, iż powinieneś wysłać to do przełożonego tegoż pracownika zamiast karmić tym
polip.
--
,,,
(o o)
========================oOO==(_)==OOo===============
==========
irc: f...@i...gisz.com Piotr Suchowski
jid: f...@c...pl .oooO Oooo. http://sernik.org
========================(''')==(''')================
==========
pgp id: 0x433F327C \ ( ) /
\_) (_/
-
3. Data: 2006-10-14 18:17:40
Temat: Re: bezczelnosc pracownika tkt
Od: <i...@d...com.pl>
> Dowiedzialem sie w zamian, ze to calkowicie normalne i powinienem o tym
> wiedziec, ze modemy adsl co jakis czas sie zawieszaja, a wogole to po co
> dzwonie - zamiast zawracac im glowe powinienem co sobote rano byc u
> klienta i resetowac mu modem cytuje "dla wspolnego dobra".
a co jest podpiete do tego modemu hub czy switch ?
pozdrawiam
www.dostepdointernetu.com.pl
-
4. Data: 2006-10-15 12:44:02
Temat: Re: bezczelnosc pracownika tkt
Od: Olek <o...@p...onet.pl>
aaa napisał(a):
> troche ntg, ale moze komus da do myslenia.
[ciach]
Potwierdzam.
W jednej lokalizacji mam TDI drugi rok.
Przez pierwszy wisiał tam dostarczony przez TKT modem Dlink, który się
cholernie często wieszał na amen.
Po wielu zgłoszeniach awarii wymienili modem na równie renomowanej marki
- Planet. Po prostu ROTFL. Ten modem z kolei trzeba resetować jeszcze
częściej bo po paru dniach pracy spada transfer, gubi większość pakietów
tak, że nie da się wysłać kilku megowego maila.
Na szczęście umowa na czas określony 1 roku, kończy się w maju.
Wiedziałem, że na 2 letnią lojalkę w TKT nie można sobie pozwolić bo o
ile handlowców jakby rozgarniętych mają to obsługa techniczna jest taka,
jak przedpiśca to przedstawił.
Wszystko co państwowe trzeba zaorać bo nigdy nie zacznie normalnie
funkcjonować.
--
Olek
-
5. Data: 2006-10-15 18:52:29
Temat: Re: bezczelnosc pracownika tkt
Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)
On Sat, 14 Oct 2006 14:42:55 +0200 I had a dream that Piotr Suchowski
<p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl> wrote:
>Myślę, iż powinieneś wysłać to do przełożonego tegoż pracownika zamiast karmić tym
polip.
Przełożony tego pracownika ma dużo ważniejsze rzeczy na głowie (hint:
polityka), niż zawracanie sobie głowy takimi pierdołami ;)
--
Grzegorz Janoszka
-
6. Data: 2006-10-16 08:04:45
Temat: Re: bezczelnosc pracownika tkt
Od: Józef Brodziński <s...@g...pl>
Grzegorz Janoszka napisał(a):
> On Sat, 14 Oct 2006 14:42:55 +0200 I had a dream that Piotr Suchowski
<p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl> wrote:
>> Myślę, iż powinieneś wysłać to do przełożonego tegoż pracownika zamiast karmić tym
polip.
>
> Przełożony tego pracownika ma dużo ważniejsze rzeczy na głowie (hint:
> polityka), niż zawracanie sobie głowy takimi pierdołami ;)
>
Jak nic z tym nie zrobi, to w niedługim czasie nie bedzie miał dla kogo
tej polityki planować :)
-
7. Data: 2006-10-16 13:01:20
Temat: Re: bezczelnosc pracownika tkt
Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)
On Mon, 16 Oct 2006 10:04:45 +0200 I had a dream that Józef Brodziński
<s...@g...pl> wrote:
>>> Myślę, iż powinieneś wysłać to do przełożonego tegoż pracownika zamiast karmić
tym polip.
>> Przełożony tego pracownika ma dużo ważniejsze rzeczy na głowie (hint:
>> polityka), niż zawracanie sobie głowy takimi pierdołami ;)
>Jak nic z tym nie zrobi, to w niedługim czasie nie bedzie miał dla kogo
>tej polityki planować :)
No i? Przedsiębiorstwa państwowe nie służą do zarabiania pieniędzy,
tylko do tworzenia etatów dla szwagrów, ma to w programie partia
"Pieniądze i Stołki".
--
Grzegorz Janoszka
-
8. Data: 2006-10-18 10:24:43
Temat: Re: bezczelnosc pracownika tkt
Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)
Spinacz biurowy, Olek <o...@p...onet.pl>!
> Przez pierwszy wisiał tam dostarczony przez TKT modem Dlink, który się
> cholernie często wieszał na amen.
> Po wielu zgłoszeniach awarii wymienili modem na równie renomowanej marki
> - Planet.
Planetki akurat sa dobre, moze trafiles na zly modem... A co do DLinka,
zgadzam sie, badziew.
--
Adam Wysocki, Warszawa, PL, GSM 514 710 213, http://www.chmurka.net/
GG 1234, Grono ID 123, FidoNet 2:480/138, QTH KO02MF, SWL SP5-250730
W razie wątpliwości opróżnij magazynek. (C) Jakub Krajewski amd3dnow
W prezencie dla spamerów: http://polish-549660139259.spampoison.com/