eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklebez sprzęgłaRe: bez sprzęgła
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: bez sprzęgła
    Date: Wed, 26 Jan 2011 09:26:25 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <ihopc1$muc$1@news.onet.pl>
    References: <ihai9p$203$1@news.onet.pl>
    <f...@f...googlegroups.com>
    <ihc598$4a5$1@news.onet.pl> <4d39c30f$1@news.home.net.pl>
    <ihche7$olc$1@news.onet.pl> <ihcnaq$dps$1@news.onet.pl>
    <ihcnh7$dps$2@news.onet.pl> <ihetim$f0k$2@news.onet.pl>
    <4d3afc6b$1@news.home.net.pl> <ihjq2e$kvf$1@news.onet.pl>
    <4d3dc75a$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <ihkmg7$307$10@news.onet.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <ihkvq0$307$21@news.onet.pl> <ihlome$rck$1@news.onet.pl>
    <ihmhpj$nnd$1@inews.gazeta.pl> <ihokqd$7n3$1@news.onet.pl>
    Reply-To: j...@s...com
    NNTP-Posting-Host: 89-78-87-8.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1296033985 23500 89.78.87.8 (26 Jan 2011 09:26:25 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Jan 2011 09:26:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:634948
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 26.01.2011 The_EaGle <e...@j...com> napisał/a:
    > No to teraz odnosząc to do całego elaboratu dyskusji - zawsze zmiana ze
    > sprzęgłem prowadzi do ZMNIEJSZENIA momentu który działa na zęby w
    > skrzyni co w rezultacie przyczynia się do DŁUŻSZEJ bezawaryjnej pracy
    > tej skrzyni.
    >
    > Kończąc ten wątek. Moim zdaniem wnioski można wyciągnąć takie:
    > Zmiana biegów przeprowadzona perfekcyjnie z ujęciem gazu powodującym
    > gwałtowne hamowanie silnika powoduje powstawanie niewielkiej różnicy obr
    > po między biegami dodatkowo hamujący silnik bez użycia sprzegła nie
    > powinien prowadzić do uszkodzenia skrzyni.
    > Jednak zawsze użycie sprzęgła pomaga w bardziej przyjaznym oddawaniu
    > mocy. Konkluzja powinna moim zdaniem być taka - w jeździe sportowej jedź
    > sobie jak chcesz- liczy się czas a nie trwałość. W jeździe co dziennej
    > można sobie eksperymentować z dostosowaniem prędkości obr i gwałtownym
    > ujęciem gazu podczas zmiany biegów tak aby bieg wszedł bez boleśnie ale
    > i tak lepiej to robić ze sprzęgłem bo to tylko wydłuża czas działania
    > skrzyni...
    >
    O, widzę że kolega poczynił drobne ustępstwa we własnej teorii, ale tylko
    aby jeszcze raz spróbować postawić na swoim. Gratuluję uporu i
    konsekwencji. Tyle że może zamiast się skupiać na retoryce, to warto by
    się samemu lepiej nauczyć zmieniać biegi.

    --
    kakmaratgmaildotcom

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: