  • 1. Data: 2012-11-12 15:27:57
    Temat: bez pasów i strzał w dupe
    Od: Bogus <a...@b...pl>

    fajnie to wygląda, pasażer miał pasy

    http://russia.prochan.com/dash_cam/t/a25_1352670056

  • 2. Data: 2012-11-12 16:33:42
    Temat: Re: bez pasów i strzał w dupe
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > http://russia.prochan.com/dash_cam/t/a25_1352670056

    Niefajnie - bo Firefox 16.0.2 juz jest przestarzaly a nowszego jeszcze nie
    wydali :[

    "Sorry, Prochan.com does not support your browser. Considering upgrading to
    a new browser!"

    ::f::

  • 3. Data: 2012-11-12 16:37:37
    Od: Bogus <a...@b...pl>

    > "Sorry, Prochan.com does not support your browser. Considering upgrading
    > to a new browser!"

    ciekawe bo u mnie w 16.0.2 działa bez problemow

  • 4. Data: 2012-11-12 17:07:58
    Od: tÎż

    Bogus wrote:

    > fajnie to wygląda, pasażer miał pasy
    >
    > http://russia.prochan.com/dash_cam/t/a25_1352670056

    Mnie zaciekawiło co innego. Omal nie zginął, ale iphona z łapy nie
    wypuścił! :D

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2012-11-12 17:19:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    a ten jak poleciał brrr http://www.prochan.com/view?p=106_1338934813

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 6. Data: 2012-11-12 17:40:56
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > a ten jak poleciał brrr http://www.prochan.com/view?p=106_1338934813

    I jeszcze auto podrapal ;)

    Pewnie jechal 90km/h w pomrocznosci jasnej.

  • 7. Data: 2012-11-12 18:06:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ::-::dysmorfofob::-::,

> [...]
    > wydali :[
    > "Sorry, Prochan.com does not support your browser. Considering upgrading to

    Masz cos zepsute - u mnie działa 16.0.2.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2012-11-12 20:14:15
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    Co tak obywatelu leżycie? Wilka chcecie dostać???

  • 9. Data: 2012-11-12 22:27:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-11-2012 17:07, t? pisze:
    > Mnie zaciekawiło co innego. Omal nie zginął, ale iphona z łapy nie
    > wypuścił! :D

    Jeszcze nie spłacony ;)

    --
    pozdr.

  • 10. Data: 2012-11-13 17:40:20
    Od: PH <p...@...ustach.bbc>

    W dniu 2012-11-12 20:14, Bartas_M5 pisze:
    > Co tak obywatelu leżycie? Wilka chcecie dostać???
    A do sprawcy....oczywiście, oczywiście może pan jechać ;-)