  • 11. Data: 2005-05-28 14:10:06
    Temat: Re: bez komentarza ...
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl> napisał w wiadomości
    >> To moze wejdz na www.telenergo.pl czy tez www.telbank.pl - to chyba wszystko
    wyjasni.
    > Upał tak działa na ludzi? :)
    > Może raz jeszcze: <d79lp0$ii$1@nemesis.news.tpi.pl>
    [...]

    Nie marudź.
    Dyskutuje się tematy, które są dużo mniej przeznaczone
    na tą listę (jak np. analiza traceroute); jak nie widzisz tutaj
    nic związanego z problemami PL internetu, to oznacza ... że
    upał na Ciebie źle działa ;)

    ps. nie musztruj grupy (w jednym temacie 3 razy to samo piszesz).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 12. Data: 2005-05-28 18:48:40
    Temat: Re: bez komentarza ... [ot]
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    DooMiniK napisał(a):
    > Nie marudź.
    > Dyskutuje się tematy, które są dużo mniej przeznaczone
    > na tą listę (jak np. analiza traceroute); jak nie widzisz tutaj
    > nic związanego z problemami PL internetu, to oznacza ... że

    To nie tak.. faktycznie za dużo pisałem. Chodziło mi tylko o to, że za
    mało informacji jak na post, który miał trafić w temat. Wielu pisze na
    polipa tak, jakby odwiedzali tę grupę jedyni i ci sami użytkownicy a-k-a
    admini mniejszych i większych sieci / usług. Zawsze można to słowo - dwa
    dodać do posta, coby ułatwić odczytanie sensu postu innym. Ot i wszystko
    co chciałem. Nie to, że miało wyjść na trolla.. ;)

    > upał na Ciebie źle działa ;)

    To też! ;)

    > ps. nie musztruj grupy (w jednym temacie 3 razy to samo piszesz).

    Chyba chodzi o popracowanie nad własnym charakterem ;) Nie potrafię nie
    odpisać, jeżeli nie wyjaśnię sprawy do końca.

    Przepraszam niezainteresowanych!

    Pozdr,

  • 13. Data: 2005-05-31 21:44:08
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <d79r91$6mj$1@atena.e-wro.net> Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > Pokazuje jaki jest bałagan w firmie bo połączeniu telenergo i telbanku.

    No tak.. czyli właścicielem Telenergo.pl jest Exatel S.A.
    a exatel.pl jest Telenergo S.A. -

    Przypomina mi to pewien wierszyk o Tatarzynie :)

    repcio@phoenix:~$ whois exatel.pl
    % This is the NASK WHOIS Server.
    % This server provides information only for PL domains.
    % For more info please see http://www.dns.pl/english/whois.html

    Domain object:
    domain: exatel.pl
    registrant's handle: hmns51322 (CORPORATE)
    nservers: dns1.exatel.pl.[213.172.186.4]
    dns2.exatel.pl.[213.172.186.5]
    created: 2004.05.26
    last modified: 2005.05.30
    registrar: Home.pl Sp. J.

    option: the domain name has not option

    Holder's Contact object:
    company: TELENERGO S.A.
    street: ul. Perkuna 47
    city: 04-164 Warszawa
    location: PL
    handle: hmns51322
    last modified: 2004.08.18
    registrar: Home.pl Sp. J.

    Whois database last updated: 2005.05.31

    repcio@phoenix:~$ whois telenergo.pl
    % This is the NASK WHOIS Server.
    % This server provides information only for PL domains.
    % For more info please see http://www.dns.pl/english/whois.html

    Domain object:
    domain: telenergo.pl
    registrant's handle: nsk14114 (CORPORATE)
    nservers: dns1.isp.telenergo.pl.[213.172.186.4]
    dns2.isp.telenergo.pl.[213.172.186.5]
    created: 1998.12.31
    last modified: 2005.01.05
    registrar: nask

    option: the domain name has not option

    Holder's Contact object:
    company: EXATEL S.A.
    street: UL. PERKUNA 47
    city: 04-164 WARSZAWA
    location: PL
    handle: nsk14114
    phone: +48.223406050
    last modified: 2004.10.28
    registrar: nask

    Whois database last updated: 2005.05.31

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+