  • Data: 2013-04-09 10:17:58
    Temat: Re: bede sprzedawać swoje auto - czy naprawiać?
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e6d14049-634a-46f6-9ddd-c04c5d4e64d8@googlegrou
    ps.com...
    Mam samochód od nowości. Kupiony w salonie. Hyundai Getz 1.3. W tym roku w
    październiku stuknie mu 10 lat. Nigdy nie bity itd, ale:
    - w trakcie eksploatacji ktoś mi rozbił na postoju tylną szybę - stałą bo to
    wersja 3d i szybę wymieniłem więc ma inne numery- normalnie.
    - w ubiegłym roku wyszły mi purchle na tylnych nadkolach z obydwu stron. Mój
    zaprzyjaźniony blacharz może mi to oczywiście zrobić, full profi itd, ale:

    Po rozmowach z kilkoma handlarzami aut usłyszałem - Panie, nie naprawiaj pan
    blach bo się od razu znajdzie stado wszystkowiedzących mądrali z czujnikami
    lakieru przekonanych i przekonujących pana że auto nie miało tyłu i inne
    takie tragedie przeszło a pewnikiem jest poskładane z dwóch aut...

    I tak sobie myślę - naprawiać czy nie> Może ofilmować obfotografować i
    naprawić ale potem się debilom i tak nie da niczego wytłumaczyć.

    Z drugiej strony będą chcieli obrywać z ceny po 2 tyś zł a mnie mój blacharz
    chce skasować za wspawanie wstawek i malowanie 500 zł za całość.
    No i bądź tu teraz mądry i pisz wiersze....

    Wiem że to auto sprzedam tak czy siak - jestem pierwszym właścicielem, auto
    z salonu i cały ten szajs.... Rzecz tylko czy będę chciał sprzedać szybko
    czy dobrze. Mnie się tam nie pali i wolałbym dobrze niż szybko.

    Jackare

    Moim zdaniem bez sensu naprawiać. Jak teraz naprawisz za 500 to jak już uda
    Ci sie po 3 miesiącach ogłaszania go po aukcjach znaleźć klienta, który
    zechce auto obejrzeć to rdza znów zdąży wyjść i będzie trzeba naprawiać ją
    za 1000. :) Poza tym ile może być warty 10-letni, 3-drzwiowy, pordzewiały
    getz. Ze 3-4 tysiące max jak jeździ i ma papiery w porządku.