  • Data: 2011-10-02 13:52:33
    Temat: Re: baza zdjec z fotoradarow
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello John,

    Sunday, October 2, 2011, 1:20:23 PM, you wrote:

    [...]

    > To są zupełnie nieistotne dywagacje. W przeciągu roku wysyłam tysiące
    > artykułów niusowych i dzięki temu, że podaję trefny (i wyraźnie tak
    > oznaczony) adres, nie otrzymuję trefnej korespondencji reklamowej.

    Mam kilka adresów, których nikt nie zna - na te adresy nie przychodzi
    spam. Nic dziwnego. Tylko, że adres, którego nikt nie zna jest do
    niczego nieprzydatny.

    Oprócz tego mam wiele adresów mniej lub bardziej znanych publicznie -
    od najbardziej znanego i najstarszego, którego używam tutaj, po kilka
    adresów, które znają pojedyncze osoby. Czas "czystości" adresu szacuję
    na jakieś 3 miesiące - w tym czasie znajdzie się choć jedna osoba
    posiadająca mój nowy adres, której komputer jest zombie w botnecie i
    adres staje się dostępny dla spamu.

    W chwili obecnej, na adres z nagłówka wpływa już minimalna ilość
    spamu.

    [...]

    --
    Best regards,