  • Data: 2013-11-08 23:07:13
    Temat: Re: bateria słoneczna za szybą - jakie straty?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 22:38:13 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    naładować akumulator w samochodzie". Sorki ze popsułem ale nie moglem się opanować.

    > nie. nie naładować. Spowodować aby zakładając jeden dzień słoneczny na
    >
    > tydzień, dostał 5ah. za 65zł. Taka bateria może być wykorzystywana w
    >
    > wielu innych sytuacjach.....

    > nie można na tej metodzie polegać. naładować się da, ale w idealnych
    >
    > warunkach.

    Ktoś wziął akumulator z telefonu. Ładuje go w domu. Dorobił do niego przetwornicę
    żeby na wyjściu było tyle ile potrzeba do ładowania akumulatora. I codziennie wtykał
    takie coś na przykład w gniazdo zapalniczki żeby akumulator podładować. Powiedział
    byś że ma małe myszki w głowie. Mnie tak powiedzieć nie wypada i postrzegany jako
    cham musiał bym stwierdzić że jest jebnięty. A rozwiązanie z takim akumulatorkiem
    jest tańsze i o pierdylion razy bardziej niezawodne. No i energetycznie dużo lepsze.

> [...]
    >
    > dc-dc step-up. mało tego, bardzo mądrą przetwornice, taką która nie
    >
    > spowoduje przeładowania przez pierwszą godzinę, i odetnie ładowanie gdy
    >
    > mały akumulator zacznie zdychać. jakby były gotowce, to bym może kupił.
    >
    > a tak? Tak się zastanawiam czy nie poczekać na promocje akumulatorów w
    >
    > norauto, i nie kupić 12v36ah i "palić na kable" Tylko że znowu taki
    >
    > akumulator jest za ciężki żeby go żona zatargała, i padnie po 6 latach.
    >
    > idealny byłby generator spalinowy zrobiony ze starej piły i jakiegoś
    >
    > alternatorka. niestety, normalne generatory musza mieć obowiązkowo 230v

    Już wystarczy. Nie dadzą się wkręcić. Ale i tak szacun i ukłony. Dobry jesteś.
    jeszcze nie raz ich zrobisz w chuja.