-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
t3.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 17 Jan 2014 18:28:58 +0100
From: gobo <g...@p...onet.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: barierki energochłonne
References: <52d964c7$0$2219$65785112@news.neostrada.pl>
<lbbojp$hkg$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <lbbojp$hkg$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 29
Message-ID: <52d96859$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: subscr-46-148-170-161.dhcp-docsis.net.tomkow.pl
X-Trace: 1389979737 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2208 46.148.170.161:50157
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519719
[ ukryj nagłówki ]Hej,
Na pewno nie była zdemontowana. Barierka właściwie zaczynała się może
5-6m od tyłu auta. Jeszcze kilka metrów wcześniej jest małe skrzyżowanie
i tam miała swój początek - z takim jakby ochraniaczem, który jednak
słabo zdał egzamin.
W dniu 2014-01-17 18:17, Cavallino pisze:
>
> Użytkownik "gobo" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:52d964c7$0$2219$6...@n...neostrada
.pl...
>> Hej,
>> Dziś w mojej okolicy miało miejsce zdarzenie drogowe w którym Skoda na
>> wylot została przebita barierką energochłonną.
>> Czasem zastanawiam się na sensownością ich instalowania, tym bardziej
>> że gdyby jej tam nie było to kierowca wpadłby na łąkę i w krzaki.
>> Link do artykułu i zdjęć:
>> http://www.zinfo.pl/artykuly/14215
>>
>> Nie jestem pewien, czy tak powinny zachowywać się bariery
>> energochłonne. Niby energię pochłonęły, ale chyba nie do końca w
>> planowany sposób.
>
> Identycznie jak u Kubicy.
> Czyli to nie był przypadek, tylko wada barierek.
> Chyba, że ta też była częściowo zdemontowana.
>
>
>
Następne wpisy z tego wątku
- 17.01.14 18:33 mk4
- 17.01.14 18:37 anacron
- 17.01.14 18:51 Michał Jankowski
- 17.01.14 19:09 J.F
- 17.01.14 19:28 anacron
- 17.01.14 20:19 PepedB
- 17.01.14 20:24 AZ
- 17.01.14 20:31 AZ
- 17.01.14 20:41 AZ
- 17.01.14 21:24 masti
- 18.01.14 03:25 gobo
- 18.01.14 10:23 :D@w!d J@$
- 18.01.14 10:32 J.F.
- 18.01.14 11:18 anacron
- 18.01.14 12:41 tck
Najnowsze wątki z tej grupy
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-03-16 Co w KANADZIE wolno komercyjnie (na razie się nie czepili?)
- 2025-03-16 silnik-chwilówka
- 2025-03-16 Prokurator Wrzosek "Bezstronna" nie przyczynia się do śmierci (dowodnie) - oświadcza bodnatura [Dwie Kacze Wieże]
- 2025-03-15 kraje nieprzyjazne samochodom
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=