  • 31. Data: 2009-05-20 11:10:30
    Temat: Re: badanie techniczne i my hero of the day
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    > gildor napisał(a):
    >> no już? umyłeś? dajesz.
    >
    > a nie masz grzyba?

    kuerwa. no sam nie wiem. może się pojawić jeszcze.

    --
    gildor
    9'99

  • 32. Data: 2009-05-20 17:34:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    a...@g...com pisze:

    > Coś wściekli się w tym roku ci diagności, jak nie brak rejestracji na
    > przednim błotniku to z kolei tylny za krótki.
    >
    > Ktoś wie gdzie może leżeć przyczyna?

    Domy wykańczają i szukają dodatkowych funduszy? ;->

  • 33. Data: 2009-05-20 17:36:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Texen pisze:

    > w jednej, do ktorej do tej pory robilem przeglady techn. gosc
    > stwierdzil, ze zawartosc CO2 (z tego co pamietam) byla nie 4,5
    > tylko 6,2 (jednostki nie kojarze)

    Huh? Mi ostatnio to nawet na moje niewinne zapytanie nie chcieli badać
    spalin: "Motocyklom się nie bada!" ;)

  • 34. Data: 2009-05-20 20:10:54
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Robert Rędziak pisze:

    > Przy czym ta wycieraczka była na nasz rynek. Normalnie był taki
    > fajny daszek na końcu błotnika.
    >
    > r.
    Daszek był chyba w ETZ250,w 150 daszek robiłem sam

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 35. Data: 2009-05-20 20:11:56
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    O zajebiście. Zgłosze to gdzie trzeba, Takie stacje trzeba eliminować, bo
    inaczej nigdy się nie pozbędziemy złomu z naszych dróg.

  • 36. Data: 2009-05-20 20:22:33
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >O zajebiście. Zgłosze to gdzie trzeba, Takie stacje trzeba eliminować, bo
    >inaczej nigdy się nie pozbędziemy złomu z naszych dróg.

    Jakbyś zostawiał nagłówek i cytat do którego się odnosisz, to możnaby się
    zorientować o co Tobie chodzi (vide również wątek: Jak się pali i
    poleruje...).

    pozdr.
    Mystik

  • 37. Data: 2009-05-20 21:21:10
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Mystik" wrote...
    > "Lopez"...
    >
    > Jakbyś zostawiał nagłówek i cytat do którego się odnosisz, to możnaby się
    > zorientować o co Tobie chodzi (vide również wątek: Jak się pali i
    > poleruje...).

    To jest szybki Lopez... tak szybki, ze cyctat za nim nie nadazyl... za
    szybko bylo ;)

    pozdro
    --
    James

  • 38. Data: 2009-05-20 21:26:12
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 20 May 2009 22:10:54 +0200, Monster <"alpy2usun
    _to"@op.pl> wrote:

    > Daszek był chyba w ETZ250,w 150 daszek robiłem sam

    W 250 był na pewno (miałem taki). W 251 zakładali wycieraczkę, a
    potem zrobili plastikowy błotnik (chyba z przedłużką na nasz
    rynek).

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 39. Data: 2009-05-21 09:23:48
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    >Mój tak ma .. no prawie
    >
    >http://cita.pl/vtx/vtx.jpg

    Ja piorkuje... idealny:)
    Swiat mi sie troche polamal. Jakos mi sie utrwalilo, ze kwestia
    optymalnych proporcyj niektorych 'elementow wystroju' jest niezmienna,
    przynajmniej w odniesieniu do normalnych motorow a jednak.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 40. Data: 2009-05-21 09:24:18
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    a...@g...com wrote:

    >No jak to który? WSK ;-)

    NO jednak 'prawie" rozbi w tym przypadku duza roznice:)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10