  • 11. Data: 2015-02-08 22:49:09
    Temat: Re: badania techniczne w UE samochodu na polskich blachach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Feb 2015 18:51:36 -0000, X-Man napisał(a):

    > oczywiście w UK po prostu rejstrujesz auto w DVLA dostajesz ichnijsze papiery i
    > robisz przegląd na miejscu, w każdym innym kraju pewnie jest podobnie.

    W UK to ja nie nie wiem, ale w takiej Danii to sie przy tym placi
    podatek rejestracyjny, drozszy niz samochod.
    A w takiej Polsce to akcyze i moze VAT ...

    J.

  • 12. Data: 2015-02-09 13:36:55
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    > Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Tak z ciekawości się zapytam. Czy polskie blachy się zdejmuje i chowa do
    > szafy, potem można przyjechać do Polski i je założyć?

    w sumie to nie wiem bo raczej mało kto potem to robi, jest w UK formalny wymóg
    że jeżeli jesteś autem na obcych blachach więcej jak pół roku czy po prostu
    mieszkasz już na stałe to masz obowiązek przerejstrować podatków jako takich
    chyba nie ma, poza normalnym road taxem który wszyscy płacą.

    Pzdr
    Piotr