-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <3...@g...com>
<mb8bda$6kd$1@speranza.aioe.org>
<54d7b654$0$2176$65785112@news.neostrada.pl> <mb8d2h$v92$1@dont-email.me>
Subject: Re: badania techniczne w UE samochodu na polskich blachach
Date: Sun, 8 Feb 2015 22:16:49 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 150208-1, 08.02.2015), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 35
Message-ID: <54d7d190$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1423430032 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2189 89.72.242.154:2960
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2312
X-Received-Body-CRC: 120598140
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2555424
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
news:mb8d2h$v92$1@dont-email.me...
> yabba wrote:
>
>> Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
>> news:mb8bda$6kd$1@speranza.aioe.org...
>>> "Bolko" <s...@g...com> wrote in message
>>> news:3ab5063e-c767-462a-9a48-2d6479688737@googlegrou
ps.com...
>>>> Nowe auto pojechało do starej UE.
>>>> Niedługo mija trzy lata i kończy się ważność badań.
>>>> Auto musi przyjechać do PL na badani?
>>>> Czy są inne opcje?
>>>
>>> oczywiście w UK po prostu rejstrujesz auto w DVLA dostajesz ichnijsze
>>> papiery i robisz przegląd na miejscu, w każdym innym kraju pewnie jest
>>> podobnie.
>>>
>>
>>
>> Tak z ciekawości się zapytam. Czy polskie blachy się zdejmuje i chowa do
>> szafy, potem można przyjechać do Polski i je założyć?
>
> potem możesz przerejstrować go do Polski tak jak każdy inny importowany
>
No właśnie czy da się bez wyrejestrowywania u nas? Bo jest/był jakiś problem
formalny z powtórną rejestracją.
Wiem, że trzeba by było płacić OC cały czas.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze