  • Data: 2009-12-21 19:41:32
    Temat: Re: backup
    Od: "B.G" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hgodqg$m1$1@news.onet.pl...

    > Pytanie jaki dysk powinienem kupić, jaka marka i typ gwarantuje mi relatywnie duże
    > bezpieczeństwo.

    IMO żaden jeden dysk, jeśli chodzi o bezpieczeństwo "klasy" backup.
    Jeśli już chcesz backupować na hdd to kup minimum 2 dyski na to przeznaczone i rób
    kolejne kopie zmieniając dyski. Jak nagle w potrzebie odtworzenia archiwum, dysku z
    najświeższą kopią nie uruchomisz albo będzie tam sieczka, to istnieje spore ryzyko że

    drugi będzie działał.
    A jeśli chcesz się bawić tylko z jednym dyskiem, to przynajmniej najważniejsze dane
    archiwizuj jeszcze na DVD+R(W) albo lepiej na DVD-RAM.

    --
    B.G