eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipawaria internetdsl WroclawRe: awaria internetdsl Wroclaw
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!lublin.pl!news.lublin.p
    l!pawmal
    From: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: awaria internetdsl Wroclaw
    Date: Sun, 30 Jan 2005 20:17:13 +0100
    Organization: lubman
    Lines: 30
    Message-ID: <2...@s...zin.lublin.pl>
    References: <cteo4o$q79$1@atlantis.news.tpi.pl> <ctgv99$5u2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cti5bj$fcd$1@news.onet.pl> <ctia8g$fm7$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <ctij4g$s84$1@news.onet.pl> <s...@p...tvk.wroc.pl>
    <ctiooa$56n$1@news.onet.pl> <ctiri9$mda$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <ctj143$g53$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: shellma.zin.lublin.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: news.lublin.pl 1107112381 27356 212.182.126.68 (30 Jan 2005 19:13:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...lublin.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Jan 2005 19:13:01 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ctj143$g53$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:70569
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 30 Jan 2005, Tomasz Polus wrote:

    >> ile zaplaciles ?
    >> 254,98 ? 303,78 ? 547,78 ?
    >
    > Myślę że to nie powinno mieć znaczenia, ale płacimy za to łącze
    > jakieś 300 zł miesięcznie. Nie oczekuję cudów, ale 15 godzin
    > awarii to po prostu przegięcie, tym bardziej że dzień wcześniej
    > było jeszcze kilka dodatkowych godzin, z przerwami.
    [...]
    > Ale zrozum to, że mnie to nie interesuje jak wygląda ich infrastruktura.
    > Jestem klientem i interesuje mnie tylko to, że nie miałem sieci przez

    Jasne, ,,płacę? żądam. płacę? wymagam''.

    > 15 godzin. Dla DSLa dopuszczalny czas awarii powinien wynosić jakieś
    > 3-4 godziny, bo tyle wg mnie można spokojnie zaakceptować w rozwiązaniach
    > dla małych przedsiębiorstw. Jeżeli firma TPSA nie potrafi w tym czasie
    > usunąć awarii sprzętu, która zawsze może się wydarzyć, to albo powinna
    > zwiększyć zasoby sprzętowe, albo ludzkie. W przeciwnym razie klienci

    I podnieść cenę.

    Nie, żebym jakoś miłował TP S.A., ale nie wiesz, o czym piszesz; jak
    oczekujesz gwarancji naprawy łącza w ciągu kilku godzin, musisz za coś
    takiego zapłacić pieniądze wielokrotnie większe niż cena iDSL-a...


    --
    Paweł Małachowski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: