  • Data: 2009-03-15 22:45:54
    Temat: Re: avr-gcc eeprom inline
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    T.M.F. pisze:

    > BTW, jesli masz ta wersje RC zainstalowana mozesz sprawdzic, czy dziala
    > wprowadzona do gcc opcja umozliwiajaca okreslenie optymalizacji na
    > poziomie funkcji?

    Nie używam RC, na razie śmigam jeszcze na starej dobrej 20080610.
    A optymalizację inline'owania wymuszam przez atrybuty funkcji noinline i
    always_inline, jak na razie to działa poprawnie. Poczekam, aż coś się
    wyklaruje z nowszym WinAVR'em jeżeli takie problemy są obecnie.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/