  • 51. Data: 2017-03-09 23:33:02
    Temat: Re: autostrady w PL i DE
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Shrek pisze tak:

    > Ja też bym nie odbijał bez sprawdzenia w lusterku. Ale jak
    > przyszło co do czego to odbiłem;) Naturę ciężko oszukać.

    To prawda. Moja natura mi każe popatrzeć ;)

    --
    Piter

    slow down school ahead

  • 52. Data: 2017-03-09 23:55:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "J.F." wydumał(a) w wiadomości ID news:58c1bb10$0$5161$65785112@news.neostrada.pl

    czestsze-przyczyny-wypadkow-w-
    -krajowych
    > I gdzie tam masz kategorie "najechanie na pojazd stojacy na poboczu" ?

    Jak przestaniesz stawiać spację pomiędzy pytajnikiem, to może Ci odpowiem.

    Wiesz doskonale że mnie to drażni a robisz to specjalnie...no chyba że masz
    megaautomat, który robi to za Ciebie :)
    ...to go wyłącz na zawsze/ale nie zmienia o faktu, że włączyłeś go złośliwie :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

  • 53. Data: 2017-03-10 01:25:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Mar 2017 23:55:06 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):
> [...]
    >
    > Wiesz doskonale że mnie to drażni a robisz to specjalnie...no chyba że masz

    Przed dwukropkiem tez nie powinienes stawiac spacji :-P

    > ...to go wyłącz na zawsze/ale nie zmienia o faktu, że włączyłeś go złośliwie :)

    za po trzykropku powinienes :-P

    J.

  • 54. Data: 2017-03-10 01:28:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Mar 2017 21:00:39 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Najwyzej drugie auto...

    Drugie auto i tak cie nie minie, jesli po chwili trojkat wystawiony
    przestanie istniec :-)

    J.

  • 55. Data: 2017-03-10 01:32:52
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-10 o 01:25, J.F. pisze:

    megaautomat, który robi to za Ciebie :)

    > Przed dwukropkiem tez nie powinienes stawiac spacji :-P

    Gdzie tutaj widzisz dwukropek? Tylko nie kombinuj że ":(" to nie emotka
    bo ci jebnę :]

    --
    LordBluzg(R)

  • 56. Data: 2017-03-10 08:47:41
    Od: p...@g...com

    Zabezpieczyć pojazd: trójkąt/awaryjne i spierdalac za barierkę celem wezwania pomocy
    Wersja dla nieśmiertelnych i inteligentnych inaczej: położyć się i zmienić kiszke ;-)
    http://www.bild.de/auto/service/autopanne/autobahn-p
    anne-richtiges-verhalten-37440434.bild.html
    Raz trafilem na wypadek na A1 na szczęście jechalem 140 km/h i jakaś dobra dusza
    machała kamizelka odblaskowa na lewym i dało radę zareagowac.

  • 57. Data: 2017-03-10 10:44:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 09 Mar 2017 18:03:03 GMT, w <X...@l...net>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > Też bym nie trąbił, nie ma czasu. Tylko w mieście jeżdzę z ręką na
    > klaksonie. Popatrzyłbym w lusterko, potem heble.

    Od kiedy mam klakson w kierunkowskazie nie używam.
    Daję sobie spokój na etapie - "to z której strony mam ten klakson?".

  • 58. Data: 2017-03-10 10:55:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości
    Thu, 09 Mar 2017 18:03:03 PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    >Od kiedy mam klakson w kierunkowskazie nie używam.
    >Daję sobie spokój na etapie - "to z której strony mam ten klakson?".

    Znam te bol ... ale czasem klakson jednak jest potrzebny, a tu go,
    ****, nie ma ...

    J.

  • 59. Data: 2017-03-10 11:04:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup

    >Gdzie tutaj widzisz dwukropek? Tylko nie kombinuj że ":(" to nie
    >emotka bo ci jebnę :]

    To potraktuj moj pytajnik jako emotke :-P

    J.

  • 60. Data: 2017-03-10 12:31:52
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    >Od kiedy mam klakson w kierunkowskazie nie używam.
    >Daję sobie spokój na etapie - "to z której strony mam ten klakson?".

    Znam ten bol ;) U mnie to samo, w kierunkowskazie i dwa przyciski na
    kierownicy. Te na kierownicy ciezko sie wciskaja wiec ich nie uzywam, a ten
    w kierunkowskazie wcisniety w panice, w silnym stresie typu "gdzie jest
    kur...wa ten klakson" w wiekszosci przypadkow powoduje jeszcze wlaczenie
    kierunkowskazu, albo długich :)