  • 11. Data: 2017-03-09 15:47:04
    Temat: Re: autostrady w PL i DE
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Jeżeli to twoje nagranie to podziwiam ze sie nie zatrzymałes ani nawet nie
    > uzyłes klaksonu :)

    Nagranie jest moje. Jakoś nie nauczyłem się jako pierwszej reakcji
    używać klaksonu, najpierw myślę o wybrnięciu. Zresztą w tym przypadku
    klakson nic by nie dał. Wdepnąłęm hamulec i popatrzyłem, czy mogę uciec
    na prawy pas. Okazał się akurat wolny, więc puściłem hamulec i zjechałem
    na niego.

  • 12. Data: 2017-03-09 15:50:23
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-03-09 15:13, Shrek wrote:

    > NIe wiem jak u ciebie, ale ja mam z klaksonem ten problem, że nie
    > używam. Najpierw zajmuję się wyprowadzeniem sytuacji, a potem.... to już
    > po zawodach. Można proforma krótko "piknąć" jakby "sprawca" sprawiał
    > wrażenie że nie wie że coś zmajstrował. Na ogół wie, więc nie ma sensu.

    Też nie mam odruchu najpierw wciskać klakson - z tego samego powodu.
    Może to przez brak podzielności uwagi )))

    Z tym, że czasami klakson może pomóc jako jedyna reakcja - np, jak ktoś
    przez roztargnięcie próbuje zajechać drogę.

  • 13. Data: 2017-03-09 15:50:56
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > o żesz
    >
    > samobójcy

    Bardziej kretyni.

  • 14. Data: 2017-03-09 15:57:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.03.2017 o 15:50, Uncle Pete pisze:

    > Z tym, że czasami klakson może pomóc jako jedyna reakcja - np, jak ktoś
    > przez roztargnięcie próbuje zajechać drogę.

    Może - ale to wtedy jak jest dużo czasu. Inaczej najpierw hebale, a
    potem to już po zawodach.

    Shrek

  • 15. Data: 2017-03-09 17:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > NIe wiem jak u ciebie, ale ja mam z klaksonem ten problem, że nie
    > używam.

    Ja mam geny turka :)

    > Najpierw zajmuję się wyprowadzeniem sytuacji, a potem.... to
    > już po zawodach.

    Znalazłby się odpowiedni moment :)

    > Można proforma krótko "piknąć" jakby "sprawca"
    > sprawiał wrażenie że nie wie że coś zmajstrował. Na ogół wie, więc nie
    > ma sensu.

    Ci ewidentnie nie wiedzieli...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 16. Data: 2017-03-09 17:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

> [...]
    > klakson nic by nie dał. Wdepnąłęm hamulec i popatrzyłem, czy mogę
    > uciec na prawy pas. Okazał się akurat wolny, więc puściłem hamulec i

    Bez watpienia zareagowałes profesjonalnie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 17. Data: 2017-03-09 17:13:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    ..
    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:
    >>> 50 metrów jest lepiej, niż żaden...

    >o żesz
    >samobójcy

    Daje im kredyt zaufania i zakladam ze bez powodu tak sie nie
    zatrzymali

    J.

  • 18. Data: 2017-03-09 17:18:42
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Daje im kredyt zaufania i zakladam ze bez powodu tak sie nie zatrzymali

    I również mieli bardzo ważny powód, aby nie wystawić trójkąt. Zjechania
    na prawe pobocze w ogóle nie śmiem oczekiwać.

  • 19. Data: 2017-03-09 17:19:10
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 09.03.2017 o 12:19, LordBluzg(R) pisze:

    > Zmienić i to szybko. Statystyki podają, ze najwięcej dochodzi do kolizji
    > pojazdów stojących na poboczu.

    Podasz te statystyki? Chętnie bym zerknął.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 20. Data: 2017-03-09 17:28:20
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Bez watpienia zareagowałes profesjonalnie :)

    Nieprofesjonalnymi reakcjami nie chwalę się na Youtubie ;) Jak byłem dwa
    razy w rowie na własne życzenie, czy rozwaliłem dwie felgi najeżdżając
    na krawężnik )))

    Swoją drogą boję się takich nieprzećwiczonych sytuacji, nie mam
    gwarancji, że odruchowo zawsze zareaguję prawidłowo. Jedno z wylądowań w
    rowie było właśnie takie...