  • Data: 2017-03-09 19:22:45
    Temat: Re: autostrady w PL i DE
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.03.2017 o 19:03, PiteR pisze:

    > Też bym nie trąbił, nie ma czasu. Tylko w mieście jeżdzę z ręką na
    > klaksonie. Popatrzyłbym w lusterko, potem heble.

    A ja ci powiem z praktyki że bym dał po heblach a potem na abesie odbił.
    I to niezależnie od tego czy byłoby pusto na prawym czy nie. Być może
    spojrzałbym w lusteko, ale odruchy byłyby pierwsze.

    Już raz taką sytuację przeżyłem, więc nie będę zgrywał kozaka -
    zadziałały odruchy i miałem po prostu farta.

    Shrek