    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <opp9i7$c1q$1@dont-email.me> <1k3gski3ysng.1eflnr3t9prxn$.dlg@40tude.net>
    <oppiiv$aoo$1@dont-email.me> <1qn10pvg1ljg2.3y8lqrs3scjr$.dlg@40tude.net>
    <oppkir$mb4$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <opri80$nou$2@mx1.internetia.pl>
    <8...@g...com>
    <opsqha$28l$1@dont-email.me> <59c244d4$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <59c24e2e$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <opu8to$nlj$2@dont-email.me>
    <1...@g...com>
    <1edc6zq35gxdm$.1lq8g2n412v5f$.dlg@40tude.net>
    <5...@g...com>
    <59c36fdb$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <59c39850$0$639$65785112@news.neostrada.pl> <oq1neg$57i$1@dont-email.me>
    Subject: Re: automatyczne stacje
    Date: Fri, 22 Sep 2017 11:28:41 +0200

    dyskusyjnych:oq1neg$57i$...@d...me...

    >W USA pokrywać można należność na karcie "z ręki" - czyli
    >swobodnie wpisujesz kwotę jaką chcesz, możesz zrobić nadpłatę.

    Ale bank moze to jakos dziwnie zaksiegowac :-)

    >W jaki sposób nadpłata miałaby ograniczyć Ci limit kredytowy?

    Mowimy o systemie Iguana - zmniejszamy sobie na stałe limit
    kredytowy/od poczatku prosimy o maly, w razie wiekszych zakupow
    przedplacamy.

    Dostrzegam dwie wady:
    -jesli karta w innym banku, to u nas przelewy w weekendy nie dzialaja.
    -uzywajac karty normalnie do drobnych zakupow i chcac nadplacic ...
    najpierw splacamy biezace zadluzenie. A ono mogloby sobie poczekac
    tych 20-50 dni bez odsetek :-)
    No ale w sumie nie musimy calej potrzebnej kwoty nadplacac, wystarczy
    aby starczylo na te drogą rzecz razem z limitem.

    >Dokładnie.
    >Do Passata mi się tyle paliwa nie miesci, ale mógłbym wylać na
    >chodnik ;-)

    nie musisz wydac na stacji, mozesz inne potrzebne zakupy zrobic ...
    tylko jakos mi nie przychodzi nic potrzebnego do glowy, za prawie caly
    limit :-)

    J.