    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <1...@4...net> <opp7u6$uh7$1@dont-email.me>
    <l...@4...net> <opp9i7$c1q$1@dont-email.me>
    <1k3gski3ysng.1eflnr3t9prxn$.dlg@40tude.net> <oppiiv$aoo$1@dont-email.me>
    <1qn10pvg1ljg2.3y8lqrs3scjr$.dlg@40tude.net> <oppkir$mb4$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <oprdg5$ual$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <opsq2d$vp2$1@dont-email.me>
    <5...@g...com>
    Subject: Re: automatyczne stacje
    Date: Wed, 20 Sep 2017 11:57:48 +0200

    Użytkownik "Iguan_007" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    Pszemol,
    >Nie zamierzam tyle "wpłacać".

    >Zaraz, skoro piszesz ze splacasz do dlug zera to co masz za problem
    >dodac $1 zeby zobaczyc czy przejdzie i czy konto wejdzie na plus?
    >Wplacasz $1, powinienes zobaczyc dostepne $15,001.

    To niekoniecznie musi tak zadzialac. Ale np wplacasz o 1$ wiecej,
    dostepne 15000, placisz 100$, dostepne 14901.

    >Mam najzwyklejsza karte kredytowa Visa.
    >Nigdy nie slyszalem zeby nie dalo sie doplacic konta kk tylko zeby
    >(tak jak Ty uwazasz) trzeba bylo brac kredyt.

    A to zalezy. Jak karta prowadzona osobno przez bank, to zazwyczaj ma
    skojarzone konto ("rachunek") i mozna tam przelac dowolna kwote.

    Ale np mbank nie podaje nr tego rachunku, splaca sie z wlasnego konta
    osobną operacją, lub sciaga automatycznie ... i tu sie chyba nadplacic
    nie da.
    ... a jednak sie da. No i teraz mam limit karty X, a "dostepne srodki"
    X+100 :-)

    No i ciekawe - gdybym chcial zaplacic X+100 w jednej transakcji ...
    nadzieje sie na "przekroczenie limitu karty", czy nie ?
    Bo w kilku to nie powinno byc problemem.

    No i w sumie nigdy sie nie dowiedzialem - w razie przekroczenia limitu
    bank nie pozwoli na dalsze platnosci, czy tylko obciazy mnie kara za
    przekroczenie, bo placic nadal mozna.
    Transakcje online powinny byc autoryzowane na biezaco, ale sa jeszcze
    off-line.

    J.