eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmautomatyczna SAMOOBSŁUGOWA internetowa rejestracja danych osobowych użytkownika prepaida › Re: automatyczna SAMOOBSŁUGOWA internetowa rejestracja danych osobowych użytkownika prepaida
  • Data: 2011-03-08 00:56:03
    Temat: Re: automatyczna SAMOOBSŁUGOWA internetowa rejestracja danych osobowych użytkownika prepaida
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > i tak byś chciał bez wysiłku...
    > chcesz mieć bonus to musisz się wysilić...

    no właśnie chcę ale nie mogę :( ktoś musi wklepać dane rejestrowe
    do komputera. Zazwyczaj robi to pracownik operatora. Ja zrobiłbym
    to osobiście ewentualnie zlecił to najbliższej rodzinie, pracownikom
    ale nie mogę bo operatorzy sami robią to niechętnie, a mi nie dają :(

    > swoją drogą to w play można sie zarejestrować on line :)

    do ustawiania opcji: NIE
    do wpisania danych rejestrowych takich jak pesel imie nazwisko: NIE
    ta sama sytuacja dotyczy i play i orange