  • 21. Data: 2013-11-20 10:07:59
    Temat: Re: automat dwusprzęgłowy (Powershift)
    Od: Marcin <e...@o...pl>

    > ===============
    >
    > EUR 188,84 Gesamt

    Ja zapłaciłem coś koło 500 zł - nie w ASO oczywiście

  • 22. Data: 2013-11-20 23:51:59
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:
    > --W DSG od VAG dość często trzeba olej w skrzyni zmieniać i nie jest
    > to tanie.
    >
    > ile placicie w PL ? ASO oczywiscie :-)
    > VW-Vertragswerkstatt:

    No to macie chyba taniej :-)
    ASO - przeliczyłem na euro, żeby było lepiej widać
    samochód VW B6 2,0 TDI skrzynia DSG

    > EUR 63,00 - Servicepaket DSG Getriebeöl ersetzen

    36 EUR

    > EUR 15,20 - Filtereinsatz

    17,50 EUR

    > EUR 80,10 - Getriebeöl 6,0 Liter

    olej 5,5 litra - 102 EUR

    > EUR 0,39 - Dichtring

    tu jest tak samo 0,40 EUR

    > EUR 30,15 - MwSt. 19%

    no VAT mamy większy, bo tam było 19% od 158 EUR
    a tu jest 23% od 156 EUR czyli 35,8 EUR

    > EUR 188,84 Gesamt

    i razem mamy 191, EUR

    Wiadomo, że VATem nakarmił się Vincent (czy inny Szczurek)
    ale netto jest prawie samo.
    Czyli mamy Europę pełną gębą.
    Ciekawe czy pracownicy w ASO mają niemieckie pensje?
    (zakładam, że chodzi o ten sam typ skrzyni/pojazdu)

  • 23. Data: 2013-11-25 07:32:34
    Od: p...@g...com

    --Można gdzieś te numery akcji serwisowych podejrzec sobie online?

    http://www.volkswagen.de/de/servicezubehoer/Volkswag
    enService/rechte_marginalspalte/abfrage_rueckrufakti
    onen.html

    polska wersja tez powinna byc wiec warto sprawdzac obie

    P.

  • 24. Data: 2013-11-25 11:16:51
    Od: "Biggie" <b...@g...pl>

    >Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ups.com...
> [...]
    genService/rechte_marginalspalte/abfrage_rueckrufakt
    ionen.html
    >polska wersja tez powinna byc wiec warto sprawdzac obie

    Dzięki za linka, dobrze mieć możliwość sprawdzenia co w trawie piszczy :-)
    Ja dzięki temu sprawdziłem VIN mojego Tourlana z DSG7 i akcji serwisowych
    brak.

    pzdr

    Biggie

  • 25. Data: 2013-11-25 12:51:24
    Od: p...@g...com

    czyzby ?
    hat sich Volkswagen dazu entschlossen, weltweit freiwillig alle Kunden mit 7-Gang
    Doppelkupplungsgetrieben (DQ200) mit Synthetikölbefüllung zum Öltausch in die
    Werkstätten zu bitten.

    w skrocie jesli masz DQ200 zalana syntetykiem to predzej czy pozniej dostaniesz
    zaproszenie na wymiane na mineralny ...

    Im Rahmen weiterer Qualitätsfeldbeobachtungen in China und Südostasien hat sich bei
    Fahrzeugen mit 7-Gang Doppelkupplungsgetriebe (DQ200) gezeigt, dass es bei Verwendung
    von synthetischem Getriebeöl zu elektrischen Fehlfunktionen in der Stromversorgung
    des Getriebes kommen kann. Dies gilt insbesondere unter dem Einfluss von
    feucht-heißen Klimabedingungen bei gleichzeitigem Einsatz im verschärften Stop & Go
    Betrieb.
    In Untersuchungen konnte nachgewiesen werden, dass durch den Einsatz eines
    mineralischen Getriebeöls diese Probleme ausgeschlossen werden können. Um die
    Zufriedenheit der DSG-Kunden weiter zu gewährleisten, hat sich Volkswagen dazu
    entschlossen, weltweit freiwillig alle Kunden mit 7-Gang Doppelkupplungsgetrieben
    (DQ200) mit Synthetikölbefüllung zum Öltausch in die Werkstätten zu bitten. Die
    Fahrzeughalter dieser Fahrzeuge werden von Volkswagen entsprechend informiert.
    Volkswagen Produktkommunikation Konzern und Marke
    Peter Heinz Thul

  • 26. Data: 2013-11-26 09:57:05
    Od: "Biggie" <b...@w...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >w skrocie jesli masz DQ200 zalana syntetykiem to predzej czy pozniej dostaniesz
    >zaproszenie na wymiane na mineralny ...

    Czytałem to, ale w Niemczech póki co akcji serwisowej oficjalnie nie ma.
    Ta akcja póki co ma odniesienie do innych rynków niż europejskie.

    Ale przynajmniej dzięki temu wiem, że trzeba być czujnym

    pzdr

    Biggie