-
21. Data: 2013-11-20 10:07:59
Temat: Re: automat dwusprzęgłowy (Powershift)
Od: Marcin <e...@o...pl>
>
> ===============
>
> EUR 188,84 Gesamt
>
>
>
>
Ja zapłaciłem coś koło 500 zł - nie w ASO oczywiście
-
22. Data: 2013-11-20 23:51:59
Temat: Re: automat dwusprzęgłowy (Powershift)
Od: "cef" <c...@i...pl>
Użytkownik wrote:
> --W DSG od VAG dość często trzeba olej w skrzyni zmieniać i nie jest
> to tanie.
>
> ile placicie w PL ? ASO oczywiscie :-)
> VW-Vertragswerkstatt:
No to macie chyba taniej :-)
ASO - przeliczyłem na euro, żeby było lepiej widać
samochód VW B6 2,0 TDI skrzynia DSG
> EUR 63,00 - Servicepaket DSG Getriebeöl ersetzen
36 EUR
> EUR 15,20 - Filtereinsatz
17,50 EUR
> EUR 80,10 - Getriebeöl 6,0 Liter
olej 5,5 litra - 102 EUR
> EUR 0,39 - Dichtring
tu jest tak samo 0,40 EUR
> EUR 30,15 - MwSt. 19%
no VAT mamy większy, bo tam było 19% od 158 EUR
a tu jest 23% od 156 EUR czyli 35,8 EUR
> EUR 188,84 Gesamt
i razem mamy 191, EUR
Wiadomo, że VATem nakarmił się Vincent (czy inny Szczurek)
ale netto jest prawie samo.
Czyli mamy Europę pełną gębą.
Ciekawe czy pracownicy w ASO mają niemieckie pensje?
(zakładam, że chodzi o ten sam typ skrzyni/pojazdu)
-
23. Data: 2013-11-25 07:32:34
Temat: Re: automat dwusprzęgłowy (Powershift)
Od: p...@g...com
--Można gdzieś te numery akcji serwisowych podejrzec sobie online?
http://www.volkswagen.de/de/servicezubehoer/Volkswag
enService/rechte_marginalspalte/abfrage_rueckrufakti
onen.html
polska wersja tez powinna byc wiec warto sprawdzac obie
P.
-
24. Data: 2013-11-25 11:16:51
Temat: Re: automat dwusprzęgłowy (Powershift)
Od: "Biggie" <b...@g...pl>
>Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
>news:3600d7d7-0563-44d4-9c95-9a48459f0d3f@googlegro
ups.com...
>--Można gdzieś te numery akcji serwisowych podejrzec sobie online?
>http://www.volkswagen.de/de/servicezubehoer/Volkswa
genService/rechte_marginalspalte/abfrage_rueckrufakt
ionen.html
>polska wersja tez powinna byc wiec warto sprawdzac obie
Dzięki za linka, dobrze mieć możliwość sprawdzenia co w trawie piszczy :-)
Ja dzięki temu sprawdziłem VIN mojego Tourlana z DSG7 i akcji serwisowych
brak.
pzdr
Biggie
-
25. Data: 2013-11-25 12:51:24
Temat: Re: automat dwusprzęgłowy (Powershift)
Od: p...@g...com
czyzby ?
hat sich Volkswagen dazu entschlossen, weltweit freiwillig alle Kunden mit 7-Gang
Doppelkupplungsgetrieben (DQ200) mit Synthetikölbefüllung zum Öltausch in die
Werkstätten zu bitten.
w skrocie jesli masz DQ200 zalana syntetykiem to predzej czy pozniej dostaniesz
zaproszenie na wymiane na mineralny ...
Im Rahmen weiterer Qualitätsfeldbeobachtungen in China und Südostasien hat sich bei
Fahrzeugen mit 7-Gang Doppelkupplungsgetriebe (DQ200) gezeigt, dass es bei Verwendung
von synthetischem Getriebeöl zu elektrischen Fehlfunktionen in der Stromversorgung
des Getriebes kommen kann. Dies gilt insbesondere unter dem Einfluss von
feucht-heißen Klimabedingungen bei gleichzeitigem Einsatz im verschärften Stop & Go
Betrieb.
In Untersuchungen konnte nachgewiesen werden, dass durch den Einsatz eines
mineralischen Getriebeöls diese Probleme ausgeschlossen werden können. Um die
Zufriedenheit der DSG-Kunden weiter zu gewährleisten, hat sich Volkswagen dazu
entschlossen, weltweit freiwillig alle Kunden mit 7-Gang Doppelkupplungsgetrieben
(DQ200) mit Synthetikölbefüllung zum Öltausch in die Werkstätten zu bitten. Die
Fahrzeughalter dieser Fahrzeuge werden von Volkswagen entsprechend informiert.
Volkswagen Produktkommunikation Konzern und Marke
Peter Heinz Thul
-
26. Data: 2013-11-26 09:57:05
Temat: Re: automat dwusprzęgłowy (Powershift)
Od: "Biggie" <b...@w...pl>
Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:8d14cb90-04e8-4192-83e1-e11a8749fff9@go
oglegroups.com...
>w skrocie jesli masz DQ200 zalana syntetykiem to predzej czy pozniej dostaniesz
>zaproszenie na wymiane na mineralny ...
Czytałem to, ale w Niemczech póki co akcji serwisowej oficjalnie nie ma.
Ta akcja póki co ma odniesienie do innych rynków niż europejskie.
Ale przynajmniej dzięki temu wiem, że trzeba być czujnym
pzdr
Biggie