eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyautomat dwusprzęgłowy (Powershift)Re: automat dwusprzęgłowy (Powershift)
  • X-Received: by 10.49.82.9 with SMTP id e9mr97887qey.13.1384552223189; Fri, 15 Nov
    2013 13:50:23 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.82.9 with SMTP id e9mr97887qey.13.1384552223189; Fri, 15 Nov
    2013 13:50:23 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!i2no2547976qav.0!news-out.go
    ogle.com!9ni30764qaf.0!nntp.google.com!i2no2547972qav.0!postnews.google.com!gle
    groupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 15 Nov 2013 13:50:23 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=37.8.237.186;
    posting-account=hTW-rQoAAACmNNdzQEMk4q0PNpJpCR5K
    NNTP-Posting-Host: 37.8.237.186
    References: <b...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: automat dwusprzęgłowy (Powershift)
    From: Dman666 <d...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 15 Nov 2013 21:50:23 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511016
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 13 listopada 2013 18:00:29 UTC+1 użytkownik b...@p...onet.pl
    napisał:
    > Jaka jest mniejwięcej żywotność sprzęgieł w dwusprzęgłowych automatach
    > (DSG, Powershift itp) i ile kostuje ich wymiana?

    Nie wiem czy dotyczy to sprzegla, ale widzialem u mechanika kilka DSG ktore skonczyly
    prace po ok 150K...wylamane zemby, wytarty wal, uszczelniacze w agonii. Pocieszajace
    jest to, ze glownie DSG7 i mocne auta ;-)
    Remonty od ok 7K.
    Powershift jest za nowy, zeby cos wiecej powiedziec.

    > I druga kwestia: warto się wogóle napalać na taki wynalazek, mając do wyboru
    klayczny automat i powershifta? Marketingowy bełkot o
    > milisekundach potrzebnych na zmianę biegu nie robi na mnie wrażenia, a
    > w necie można znaleść opinie, że te skrzynie potrafią np szarpać przy
    > jeździe w korku itp i w niektórych warunkach średnio sobie radzą. Jak
    > to jest, rzeczywiscie dwusprzęgłowce są lepsze od klasycznych
    > automatów, czy tylko marketingowcy próbują nam to wmówić, a do wymarcia
    "hydraulików" jeszcze daleko?

    Erozja hydraulicznych jest nieunikniona i smierc w EU nastapi szybko. PS jest na
    rynku kilka lat a w warsztatach (na forach) jakos nie widac tego wynalazku...
    Wyglada na to, ze Ford sie do tego mocno przygotowal zanim wprowadzil na rynek.
    MK4 mialy tez klasyczny hydrauliczny automat, ale nie wiem jak z awaryjnoscia.
    Bierz mundka z PS i ciesz sie ASB(?)
    --
    Dman-666

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: