-
X-Received: by 10.49.82.9 with SMTP id e9mr97887qey.13.1384552223189; Fri, 15 Nov
2013 13:50:23 -0800 (PST)
X-Received: by 10.49.82.9 with SMTP id e9mr97887qey.13.1384552223189; Fri, 15 Nov
2013 13:50:23 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!i2no2547976qav.0!news-out.go
ogle.com!9ni30764qaf.0!nntp.google.com!i2no2547972qav.0!postnews.google.com!gle
groupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 15 Nov 2013 13:50:23 -0800 (PST)
In-Reply-To: <b...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=37.8.237.186;
posting-account=hTW-rQoAAACmNNdzQEMk4q0PNpJpCR5K
NNTP-Posting-Host: 37.8.237.186
References: <b...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: automat dwusprzęgłowy (Powershift)
From: Dman666 <d...@g...com>
Injection-Date: Fri, 15 Nov 2013 21:50:23 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511016
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 13 listopada 2013 18:00:29 UTC+1 użytkownik b...@p...onet.pl
napisał:
> Jaka jest mniejwięcej żywotność sprzęgieł w dwusprzęgłowych automatach
> (DSG, Powershift itp) i ile kostuje ich wymiana?
Nie wiem czy dotyczy to sprzegla, ale widzialem u mechanika kilka DSG ktore skonczyly
prace po ok 150K...wylamane zemby, wytarty wal, uszczelniacze w agonii. Pocieszajace
jest to, ze glownie DSG7 i mocne auta ;-)
Remonty od ok 7K.
Powershift jest za nowy, zeby cos wiecej powiedziec.
> I druga kwestia: warto się wogóle napalać na taki wynalazek, mając do wyboru
klayczny automat i powershifta? Marketingowy bełkot o
> milisekundach potrzebnych na zmianę biegu nie robi na mnie wrażenia, a
> w necie można znaleść opinie, że te skrzynie potrafią np szarpać przy
> jeździe w korku itp i w niektórych warunkach średnio sobie radzą. Jak
> to jest, rzeczywiscie dwusprzęgłowce są lepsze od klasycznych
> automatów, czy tylko marketingowcy próbują nam to wmówić, a do wymarcia
"hydraulików" jeszcze daleko?
Erozja hydraulicznych jest nieunikniona i smierc w EU nastapi szybko. PS jest na
rynku kilka lat a w warsztatach (na forach) jakos nie widac tego wynalazku...
Wyglada na to, ze Ford sie do tego mocno przygotowal zanim wprowadzil na rynek.
MK4 mialy tez klasyczny hydrauliczny automat, ale nie wiem jak z awaryjnoscia.
Bierz mundka z PS i ciesz sie ASB(?)
--
Dman-666
Następne wpisy z tego wątku
- 16.11.13 07:49 sqlwiel
- 16.11.13 20:26 b...@p...onet.pl
- 16.11.13 21:22 J.F.
- 18.11.13 08:28 p...@g...com
- 20.11.13 10:07 Marcin
- 20.11.13 23:51 cef
- 25.11.13 07:32 p...@g...com
- 25.11.13 11:16 Biggie
- 25.11.13 12:51 p...@g...com
- 26.11.13 09:57 Biggie
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
Najnowsze wątki
- 2025-03-23 Nowy VW 208 :-)
- 2025-03-23 ile Tesla ma gwarancji?
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=