  • 11. Data: 2011-03-14 16:48:17
    Temat: Re: autogruper
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 14/03/2011 14:21, Waldek Godel wrote:

    > A one łamią ustawę o świadczeniu usług droga elektroniczną?

    A konkretnie ktory punkt tutaj jest zlamany?

    Tak na marginesie - powaznie wspolczuje wam ciekawszych zajec. :)

    Kamil

  • 12. Data: 2011-03-14 16:51:56
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 14 Mar 2011 15:48:17 +0000, Kamil <k...@s...com> wrote:

    >A konkretnie ktory punkt tutaj jest zlamany?

    mowa o emailach: Art. 10 ust. 1.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 13. Data: 2011-03-14 16:56:04
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 14/03/2011 15:51, Jarek Andrzejewski wrote:

    > mowa o emailach: Art. 10 ust. 1.

    10. 1. Zakazane jest przesyłanie niezamówionej informacji handlowej
    skierowanej do oznaczonego odbiorcy za pomocą środków komunikacji
    elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej.

    To ani nie jest email, ani nie jest skierowany do oznaczonego odbiorcy.
    To jest ulotka na slupie.

    Kamil

  • 14. Data: 2011-03-14 17:02:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 15:56:04 +0000, Kamil napisał(a):

> [...]
    > elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej.
    >
    > To ani nie jest email, ani nie jest skierowany do oznaczonego odbiorcy.

    "w szczególności"....
    Zostało wysłane DO wszystkich subskrybentów grupy, również do mnie.
    Co wyczerpuje znamiona czynu zabronionego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 15. Data: 2011-03-14 17:38:47
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 14/03/2011 16:02, Waldek Godel wrote:

    > "w szczególności"....
    > Zostało wysłane DO wszystkich subskrybentów grupy, również do mnie.
    > Co wyczerpuje znamiona czynu zabronionego.

    Subskrybentow? Grupa jest publiczna, sciagasz jej zawartosc na wlasne
    zyczenie.

    Ulotke tez obejrzy kazdy przechodzacy ulica.

    Kamil

  • 16. Data: 2011-03-14 18:19:36
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 16:38:47 +0000, Kamil napisał(a):

    > Subskrybentow? Grupa jest publiczna, sciagasz jej zawartosc na wlasne
    > zyczenie.
    >
    > Ulotke tez obejrzy kazdy przechodzacy ulica.

    To co, zamieniamy p.m.s. w słup ogłoszeniowy dla "pana" Krzysia z OIK???
    I innych tego typu.

    A.K. - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

  • 17. Data: 2011-03-14 18:22:04
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 14/03/2011 17:19, A.K. wrote:

    > To co, zamieniamy p.m.s. w słup ogłoszeniowy dla "pana" Krzysia z OIK???
    > I innych tego typu.

    Tego nie powiedzialem, ale takie straszenie sadami za ogloszenie na
    grupie jest tak samo groźne, co straszenie dzieci grajacych w pilke na
    trawniku czarną wołgą. ;)

    Kamil

  • 18. Data: 2011-03-14 18:30:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 16:38:47 +0000, Kamil napisał(a):

    > Subskrybentow? Grupa jest publiczna, sciagasz jej zawartosc na wlasne
    > zyczenie.
    >
    > Ulotke tez obejrzy kazdy przechodzacy ulica.

    i też naklejający dostanie mandat jak naklei na miejskim domu kultury.
    CBDU.

  • 19. Data: 2011-03-14 18:33:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 17:22:04 +0000, Kamil napisał(a):

    > Tego nie powiedzialem, ale takie straszenie sadami za ogloszenie na
    > grupie jest tak samo groźne, co straszenie dzieci grajacych w pilke na
    > trawniku czarną wołgą. ;)

    Straszenie nie działa, bo w każdej grupie znajdzie się paru oszołomów jak
    ty lubiących spam, co jeszcze będą bronili spamera i mówili: "a co to
    takiego, jedno ogłoszenie, nie warto się ruszać".
    I dzięki takim własnie burakom jest spam, jest syf na drogach (to tylko
    jeden papierek/pet), gówna na trawnikach (to tylko jedna kupa, inni robią
    więcej), dżungla na drogach (ja tylko sobie wyprzedzę i skręcę z pasa do
    jazdy na wprost, to tylko jeden samochód, śpieszy mi się), itp, itd.

    Tak, każdego takiego gnoja warto zgłaszać i nastepnie upierdliwie dopytywać
    się o to co się dzieje z postępowaniem. Bez wyjątku.

  • 20. Data: 2011-03-14 18:35:58
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 14/03/2011 17:33, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > więcej), dżungla na drogach (ja tylko sobie wyprzedzę i skręcę z pasa do
    > jazdy na wprost, to tylko jeden samochód, śpieszy mi się), itp, itd.

    Tak samo, jak na kazdej grupie (a takze - w kazdej grupie spolecznej)
    znajdzie sie kilku nadgorliwych spolecznikow, ktorzy zamiast spamera
    zignorowac, beda ciagneli watek w nieskonczonosc.

    > Tak, każdego takiego gnoja warto zgłaszać i nastepnie upierdliwie dopytywać
    > się o to co się dzieje z postępowaniem. Bez wyjątku.

    Zglos, dopytuj sie, pochwal wynikami.

    Spamu nie popieram, ale takie kozactwo "ja ci spamerze pokaze" jedyne co
    wywoluje, to usmiech politowania, pomimo dobrych intencji.

    Kamil