  • 11. Data: 2014-08-08 09:12:19
    Temat: Re: auto z salonu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Myjk pisze tak:

    > Rdzewieje, wszystko. Nędzne wyposażenie w stosunku do ceny.
    > Badziewiaste i mało oszczędne silniki (choć niektórzy twierdzą
    > inaczej -- ale to ci, którzy nie jeździli).

    No kto by pomyślał. Czyż to nie japoński samochód?

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 12. Data: 2014-08-08 09:41:33
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-08-08 o 09:12, PiteR pisze:

    > No kto by pomyślał. Czyż to nie japoński samochód?

    Tak, z Władywostoku :)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-08-08 10:25:53
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 08 Aug 2014 08:00:33 +0200, Tomisk napisał(a):

    > Nudny jesteś. Ile razy jeszcze ten tłumik będziesz wrzucał. Ja też mam
    > forda co prawda focusa siedmioletniego przebieg 116 i nic się nie dzieje.
    To Ty jesteś nudny.
    Dwa lata różnicy pomiedzy samochodami to czsami przeskok jakościowy, jak
    nie modelowy.
    Zobacz sobie na przykładzie Citroena C4.
    Mój jest w 2009 - stara buda, a w 2010 wprowadzili model C4 po totalnej
    zmianie.

    Idzmy dalej. Drugie auto C4P z 2013. Ja mam np. światła do jazdy dzienne
    (takie światełka w obrysie) i inne światła tylne w stosunku do egzemplarzy
    kilka lat starszych.

    Na pierwszy rzut oka jakbyś nie zawuażył tych obrysówek to nie poznasz
    który starszy a który nowszy - wyglądają identycznie.

    --
    Franc

  • 14. Data: 2014-08-08 10:50:01
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 07 Aug 2014 22:03:03 +0200, tyran napisał(a):

    > Człowiek chce wydać 100tyś, kupić forda z salonu (Wrocław). Ale nie ma
    > testowych, nie można się przejechać. Jak mam wybrać, który lepszy
    > (galaxy/smax)? Z wypożyczalni mam go brać? A potem pan telewizor będzie
    > mówił, jak to nowe auta się słabo sprzedają!

    No to masz przekichane :-)

    --
    Franc

  • 15. Data: 2014-08-08 11:08:43
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-08-08 10:25, Franc wrote:
> [...]
    >
    > Na pierwszy rzut oka jakbyś nie zawuażył tych obrysówek to nie poznasz
    > który starszy a który nowszy - wyglądają identycznie.

    zapomniałeś dodać, że poprzednie C4P/GP (przed FL - czyli bez ledów
    dziennych) miały znacznie lepsze wykończenie oraz więcej opcji
    wyposażenia wnętrza :)

  • 16. Data: 2014-08-08 11:10:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Miroo pisze tak:

    > Tak, z Władywostoku :)

    nie pij tego więcej :)

  • 17. Data: 2014-08-08 11:56:16
    Od: Tomisk <t...@w...pl>

    W dniu 2014-08-08 10:25, Franc pisze:

    > To Ty jesteś nudny.
    > Dwa lata różnicy pomiedzy samochodami to czsami przeskok jakościowy, jak
    > nie modelowy.
    no dobra to idąc twoim tokiem myślenia co ma oberwany i zardzewiały
    tłumik w pięcioletnim mondeo do podjęcia decyzji zakupu nowego s-maxa
    czy galaxy

  • 18. Data: 2014-08-08 15:31:39
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 08 Aug 2014 11:56:16 +0200, Tomisk napisał(a):

    > no dobra to idąc twoim tokiem myślenia co ma oberwany i zardzewiały
    > tłumik w pięcioletnim mondeo do podjęcia decyzji zakupu nowego s-maxa
    > czy galaxy
    To samo co Twoje marudzienie, że w Twoim 7 letnim aucie nic się nie urwało,
    a w 5 letnim aucie urwał się przerdzewiały tłumik.
    Inteligentny człowiek wyczyta między wierszami, że nowe auta produkowane są
    z coraz gorszych materiałów, obliczone na to, żeby wytrzymać okres
    gwarancji i koniec.

    --
    Franc

  • 19. Data: 2014-08-09 20:23:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "tyran" <t...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > (galaxy/smax)? Z wypożyczalni mam go brać? A potem pan telewizor
    > będzie mówił, jak to nowe auta się słabo sprzedają!

    Nic się w Polsce nie zmieniło w tym względzie od wielu lat...
    Żaden sprzedawca nie kupuje samochodów od fabryki aby
    je potem sprzedawać - nie ponoszą takiego ryzyka...
    Handlują Twoimi pieniędzmi - Ty kupując auto dajesz im
    kasę aby zamówili auto w fabryce i dostarczyli je dla Ciebie.
    Niestety jak chcesz wybór i odjechać od sprzedawcy
    swoim autem to musisz kupować auto na Zachodzie...

  • 20. Data: 2014-08-10 07:26:39
    Od: spaceman <s...@m...mydevil.net>

    On 2014-08-08, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Fri, 08 Aug 2014 06:04:56 +0200, PiteR

    > Rdzewieje, wszystko. Nędzne wyposażenie w stosunku do ceny. Badziewiaste i
    > mało oszczędne silniki (choć niektórzy twierdzą inaczej -- ale to ci,
    > którzy nie jeździli). Jedynie wygląd zewnętrzny, ergonomia zza kółka i
    > prostota niczym konstrukcja cepa (dlatego się mało psuje) te samochody
    > ratuje.

    Swego czasu jezdzilem Mazda 6 (rocznik 2008), potem zmienilem Na Mazde 6 Ultra
    (nie wiem czy sa w Polsce te wersje) i szczerze to nigdy nie mialem na co
    narzekac. Nic sie nigdy nie zepsulo.