  • Data: 2011-06-04 19:58:30
    Temat: Re: auto dla 20-latka
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-04 19:32, Bugatti pisze:

    > Drugi wątek auta dla syna. A ty go wogóle pytałeś o jego zdanie ? Może
    > ma traume po stracie Astry i może nie chce auta a jedynie rower ? ;-)
    >
    > Jeśli to ma być do 12 *10^3 zł to może syn chciałby Astrę I GSi (którą
    > zresztą pisałeś że miał ale nie wiem czy C20XE czy inną).
    > Czemu jakiegoś wolnego diesla w Ave ?
    > Lookałeś na Primerę P11 GT SR20DEH ?-
    > http://photos01.otomoto.pl/photos/original/C18/79/68
    /C18796844_3.jpg

    > Pozdr.

    Miał Astre I classic 1.6 8V bez serwo bez ABS, szyby na korbe.
    Demon prędkości ani przyśpieszenia to to nie był. Muł straszny.
    Auto po babci (mojej matce). Miał młody pecha, bo 3 szkody w ciągu
    6 miesięcy. Do auta mu się torba pali. Wiadomo: uczelnia, wyjazd
    do dziewczyny itp. Nie chce niczego małego, ani zbyt starego
    bo widziałem jak ta astra w ryj dostała i jak wyglądała.

    A 4 lata temu żona wydachowała Merive jadąc z rocznym dzieckiem.
    Gdyby jechała Corsą, albo Astrą I to sądzę, ze by z tego nie wyszli.
    Od tego czasu jeździ E90 i E91 bo to IMO bezpieczniejsze od Opla.

    Pomysł z C-klasą 202 (1993-2001) jest przerabiany.
    Silnik koniecznie ten:
    http://www.einszweidrei.de/mercedes/c200d1994-1.htm
    20 sekund do setki :D Ale tym pewnie nie da się wyprzedzać.
    To też źle.

    ale takie coś:
    http://allegro.pl/mercedes-c-klasa-2-5td-elegance-i1
    635806665.html
    To już lepiej. Ale słyszałem, że po 8 latach to te stare C-klasy
    strasznie rdzewiały. A ja się nie chce z tym autem pierdzielić
    po serwisach.

    Generalnie to młody całe życie autobusem nie może jeździć.

    BTW: robili coś takiego:
    http://www.einszweidrei.de/mercedes/braev12731996-1.
    htm

    stary okular, 7,2 litra motor i prawie 600 KM i to 1996 rok !!!
    Jeszcze dzisiaj to auto mogło by poszaleć.