  • 11. Data: 2011-06-06 01:05:06
    Temat: Re: atxmega32a4, przerwania USART i resetowanie uC...
    Od: Martin Lukasik <m...@m...pl>

    On Jun 5, 10:17 pm, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote:

    > A niezdefiniowane wektory gdzie maj skok? Zr b procedur obs ugi przerwania
    > np. zapalaj c diod na nieu ywanym porcie. I przekieruj na t procedur
    > wszystkie wektory od nieu ywanych przerwa . Je li stan diody si zmieni, to
    > znaczy, e wywo ujesz (masz niezamaskowane) jakie przerwanie, kt rego
    > obs ugi nie przewidzia e .
    > Jak nie pomo e odepnij linie RX i TX od MAX232 i je po cz na kr tko. To co
    > nadasz znajdzie si w buforze, zobacz czy procek wtedy te si resetuje, bo
    > mo e to nie przerwania, tylko co z napi ciami masz nie tak. Nast pnie podaj
> [...]

    Podpiąłem RX i TX na krótko, i problem był dalej.

    Później zrobiłem tak jak piszesz -- wpakowałem diody na port,
    ustawiłem te 93 wektory, żeby zaświecały diody... :-) i doszedłem do
    problemu!!!
    Było to nieobsługiwane przerwanie! Jakie? External interrupt on PORTE.

    Z UARTinit():

    PORTE.INTCTRL = 0x01; // set interrupt0 low level
    PORTE.INT0MASK = 0x04; // set pins 3 and 2 for as a source for
    interrupt

    Jako, że książek o xmega na oczy nie widziałem, to przenoszę się z
    mega przy pomocy tutorialów. I w jednym cudownym było właśnie
    powyższe, co durnie przepisałem, myśląc, że tak ma być.

    Tylko ta linia jest za to odpowiedzialna:

    port->CTRLA = USART_RXCINTLVL_LO_gc | USART_TXCINTLVL_LO_gc;

    Działa teraz przecudownie, zmarnowałem na to 2 dni... ale hej, w sumie
    czegoś się nauczyłem!

    WIELKIE DZIĘKI Marcin za podpowiedź i całej reszcie za pomoc!

    Dobranoc,
    m.