  • 1. Data: 2012-03-17 18:20:02
    Temat: ati 5750 94 stopnie?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    wentylator zazwyczaj ok. 35%, max. na 50%,

    a wskaźnik pokazuje:
    94 na gpu shader (jak sądzę trochę za dużo)
    88 MemIO
    86 DispIO

    odpaliłem na razie na sztywno 65% i temp. max. 70
    na 100% za bardzo wyje

    czy coś padło sprzętowo w grafice? czujnik reagujący na temperaturę?
    da się to poprawić (np. pasta) czy do reklamacji?

    erator/

  • 2. Data: 2012-03-17 19:05:59
    Temat: Re: ati 5750 94 stopnie?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "zlotowinfo" napisał w wiadomości grup
    > czy coś padło sprzętowo w grafice? czujnik reagujący na temperaturę?
    > da się to poprawić (np. pasta) czy do reklamacji?

    Działa poprawnie? Jak tak to olać.

  • 3. Data: 2012-03-17 20:16:04
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > czy coś padło sprzętowo w grafice? czujnik reagujący na temperaturę?
    > da się to poprawić (np. pasta) czy do reklamacji?

    A ile było wcześniej? Generalnie, temperatura jeszcze "akceptowalna",
    conajwyzej skróci się żywotność, ale te 2-3 lata powinna pochodzić
    (ewentualnie jak przyjdzie gorące lato to będziesz musiał puścić wentyla
    szybciej).
    Pozatym przeczyść wentylator.

  • 4. Data: 2012-03-20 14:26:12
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "maX" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > conajwyzej skróci się żywotność, ale te 2-3 lata powinna pochodzić
    > (ewentualnie jak przyjdzie gorące lato to będziesz musiał puścić wentyla

    na tę chwilę jest wentylator 12cm podłączony na 5V
    jest cisza , nie było wyższyh temperatur niż 62

    erator/