  • Data: 2004-02-27 17:35:17
    Temat: Re: ataki na sieć
    Od: Bartek Golenko <b...@d...caton.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Papiernik <m...@m...net> wrote:

    > znaczy się, z czym się nie wyrobiło ? z routowaniem tego ? ja mam AMD
    > K5-100 i 32 MB ramu, stoi w kącie, rozdziela mój domowy internet. Domowy
    > internet to LAN + obciecie do 128 kbit na serwerze providera. Na tym
    > domowym routerku chodzi apache, proftpd, mysql i pare innych usług i
    > spoko z zewnątrz (z LANu providera) wysysam 7 - 8 MB/s. Nie zatyka się.

    Policz ile masz obslugiwanych w tym samym czasie polaczen.
    Prawdopodobnie kilkanascie do kilkudziesieciu. A tamten robal
    generowal pakiety na rozne porty/adresy - a poniewaz byl za NAT-em
    to iptables musialo kazde takie polaczenie sledzic.

    Przy normalnej pracy temu routerkowi zupelnie nie przeszkadza obsluga
    ponad 50 kompow z wyjsciowym 10Mb

    --
    Bartlomiej Golenko
    b...@z...ita.pwr.wroc.pl