  • Data: 2010-11-20 22:54:47
    Temat: Re: astra vectra czy cos innego
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <k...@X...pl> napisał w wiadomości
    news:ic5lpj$m26$1@inews.gazeta.pl...
    > Mozna juz wtedy probowac nawet z ladunkiem bagazowym i kompletem osob na
    > pokladzie wyprzedzac pod gorke - powinno sie to sie to juz jakos powoli
    > rozpedzac a nie zwalniac.

    tylko po jaki ch.... z sytuacji jednostkowych robic normę ? Ile razy takie
    sytuacje mają miejsce w normalnej eksploatacji ?
    Jeżeli dla sytuacji która zdarzy się pięciokrotnie (nawet piętnastokrotnie)
    podczas przebiegu jaki ogólnie zrobię mam ponosić w sposób stały dużo
    większe koszty to jest to d.... a nie interes, ale dla mnie samochód to
    narzędzie do przemieszczania się z punktu A do punktu B w którym dynamika,
    adrenalina i możliwość ciągłego przyspeszania podczas wyprzedzania pod górę
    z pełną obsadą siedzeń i całkowitym wypełnieniem bagażnika to sprawy
    niewarte uwagi...
    --
    Jackare