  • 1. Data: 2019-05-28 20:58:56
    Temat: asistance
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Jeżdżę kilka razy w roku starym Kangoo do Hamburga. Do tej pory się
    udawało ale pora wykupić asistance żeby w razie awarii mnie zholowani do
    warsztatu. W zasadzie inne rzeczy mi nie są potrzebne. Czy ktoś mógłby
    doradzić jakąś ofertę?
    Bryka ma OC z PZU. AXA odpada bo bryka ma 17 lat :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2019-05-28 21:49:32
    Temat: Re: asistance
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > doradzić jakąś ofertę?
    > Bryka ma OC z PZU. AXA odpada bo bryka ma 17 lat :)

    Niemiecki ADAC Plus
    https://www.adac.de/mitgliedschaft/tarife/adac-plus-
    mitgliedschaft/

    Za 84 ojro/rok ubezpieczenie indywidualne lub 25 ojro drożej dla Ciebie
    i współmałżonka (cena sprzed 2-3 lat, nie wiem czy dalej aktualna).

    W przypadku osoby niepełnosprawnej lub poniżej 25 roku życia opłata
    podstawowa to 72 ojro/rok.

    Ubezpieczenie obejmuje całą Europę i w ramach tego ubezpieczenia masz
    naprawę na miejscu jeżeli jest możliwa do wykonania lub holowanie do
    domu lub we wskazane miejsce.

    Jeżeli jest konieczność to auto zastępcze i nocleg. Ubezpieczenie działa
    niezależnie od tego czy jedziesz swoim autem, pożyczonym z wypożyczalni
    czy też od szwagra :)

    Nawet jak Ci braknie paliwa w drodze to dzwonisz i auto ADAC podjedzie z
    paliwem zatankować zbiornik, abyś mógł dojechać do najbliższej stacji
    benzynowej :)

    Ponadto szereg innych świadczeń m.in. transport osób chorych czy
    poszkodowanych w wypadku, pomoc prawna.

    W Niemczech pracują osoby mówiące po polsku. Jak jesteś zainteresowany
    to odszukam numer telefonu na infolinię polskojęzyczną.

    Są też firmy w Polsce, które oferują podobne ubezpieczenia. Z tego co
    się orientuję to coś takiego oferowało ACE i Compensa.

  • 3. Data: 2019-05-28 21:50:57
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    > Czy ktoś mógłby doradzić jakąś ofertę?

    Przejdź się do jakieś placówki w stylu "CUK Ubezpieczenia", oni tam mają
    ofertę dla takich strucli. Chyba z Generali. To jakaś uboga wersja, ale
    holowanie 50 km czy 100 km jest. Dla samochodów do 20 lat jest dostępne.
    Wiem bo kupuję. ;) Na 2-4 tygodnie (nie pamiętam) kosztuje 100 zł.

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 4. Data: 2019-05-28 22:20:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 May 2019 21:49:32 +0200, Uzytkownik napisał(a):

    > W Niemczech pracują osoby mówiące po polsku. Jak jesteś zainteresowany
    > to odszukam numer telefonu na infolinię polskojęzyczną.
    Proszę :)

    > Są też firmy w Polsce, które oferują podobne ubezpieczenia. Z tego co
    > się orientuję to coś takiego oferowało ACE i Compensa.
    Sprawdzę.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2019-05-28 22:23:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 May 2019 21:50:57 +0200, Dykus napisał(a):

> [...]
    > holowanie 50 km czy 100 km jest. Dla samochodów do 20 lat jest dostępne.
    > Wiem bo kupuję. ;) Na 2-4 tygodnie (nie pamiętam) kosztuje 100 zł.

    Dzięki, wpadnę do nich bo mam blisko.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2019-05-28 22:48:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > Ubezpieczenie obejmuje całą Europę i w ramach tego ubezpieczenia masz
    > naprawę na miejscu jeżeli jest możliwa do wykonania lub holowanie do
    > domu lub we wskazane miejsce.

    Chciałbym sie upewnic. Jestem autem powiedzmy w Portugalii, ono sie psuje
    i oni mnie zholuja do Polski?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 7. Data: 2019-05-28 22:55:58
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-05-28 20:58, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    > doradzić jakąś ofertę?
    > Bryka ma OC z PZU. AXA odpada bo bryka ma 17 lat :)

    https://assistance.pzm.pl/ Kilka razy ubezpieczałem, ale nigdy nie
    skorzystałem, więc nie wiem, jak w praktyce działa.

  • 8. Data: 2019-05-28 23:45:57
    Od: yabba <g...@g...com>

> [...]
    > doradzić jakąś ofertę?
    > Bryka ma OC z PZU. AXA odpada bo bryka ma 17 lat :)

    PZU miało kiedyś fajne assistance. Holowanie w Polsce dwa razy bez
    limitu km, za granicą z limitem 500 czy 1000 km. Samochód zastępczy na 5
    dni w cenie itp.
    Później zaczęli to ograniczać.

    https://www.pzu.pl/dla-ciebie-i-rodziny/majatek-podr
    oze-oc/pojazdy/pzu-pomoc-w-drodze#content_1_20062018

    yabba

  • 9. Data: 2019-05-28 23:50:15
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-05-28 o 22:48, Budzik pisze:
    > Chciałbym sie upewnic. Jestem autem powiedzmy w Portugalii, ono sie psuje
    > i oni mnie zholuja do Polski?

    Nie wiem jak jest teraz, ale kiedyś zapewniali holowanie do miejsca
    zamieszkania z terenu całej Europy, ale był warunek.

    Auto musiało trafić do warsztatu w określonej odległości od miejsca
    zdarzenia (i tu był jakiś limit kilometrów) i jeżeli stwierdzono w tym
    warsztacie, że nie wykonają naprawy w przeciągu 3 dni, wtedy
    przysługiwało holowanie do miejsca zamieszkania. Jeżeli warsztat się
    podejmuje naprawy w przeciągu 3 dni to przysługuje hotel dla kierowcy i
    pasażerów. W razie odstawienia auta do warsztatu, na czas naprawy
    przysługuje auto zastępcze, którym można było oddać w miejscu swojego
    zamieszkania lub w dowolnym innym miejscu uzgodnionym - np. jedziemy do
    innego miasta odebrać swoje auto z naprawy.

    Wiem, że coś się tam pozmieniało, bo Polacy zaczęli kombinować i
    nadużywać. Ci co kontynuują to ubezpieczenie, kontynuują na starych
    zasadach.

    Ale najlepiej jest się dopytać u źródła.

    Poczytaj tutaj i posłuchaj gościa, który opowiada o ADAC:

    http://landklinika.pl/index.php?option=com_kunena&fu
    nc=view&catid=21&id=199765&Itemid=181

    Gdzieś mam wizytówkę agentki zajmującej się ubezpieczeniami ADAC,
    mówiącej po polsku, ale na razie nie mogę znaleźć. Jak tylko znajdę to
    podam nr telefonu.

  • 10. Data: 2019-05-29 08:07:42
    Od: p...@g...com

    Das leisten wir:
    Pannen- und Unfallhilfe in Deutschland an Ort und Stelle und Kostenübernahme bis zu
    300 Euro Abschleppen und Kostenübernahme nach Panne oder Unfall zur nächsten
    geeigneten Werkstatt/Fachwerkstatt bis zu 300 Euro inkl. Gepäck und Ladung
    Kostenübernahme für eine Bergung des Fahrzeugs im Inland

    jest limit 300 EUR co powinno styknac na lawete z HH do granicy :-)