  • 11. Data: 2010-02-22 10:28:23
    Temat: Re: asereje
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hlt4em$432$1@inews.gazeta.pl...

    > nooo też mam takową nadzieje...
    >
    > już mi się śni po nocach wypad do wilczego szańca.

    no, tam to nie tak szybko.
    pewnie maj czy cos ;-)

    Alex.

  • 12. Data: 2010-02-22 11:20:16
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    doktorski pisze:

    > Znaczy tego, nie podejrzewalem KaJota ze pojdzie w setke....

    Lubie male, ciasne i takie co krzycza wysokim glosem jak je dobrze pocisnac.

    KJ seta z pomarańczą

  • 13. Data: 2010-02-22 11:28:34
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-02-22 12:20:16 +0100, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:

    > Lubie male, ciasne i takie co krzycza wysokim glosem jak je dobrze pocisnac.

    3 na raz? W Twoim wieku? Się ciesz, że żona tu nie zagląda.

    de Fresz

  • 14. Data: 2010-02-22 11:43:12
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    de Fresz pisze:

    > 3 na raz? W Twoim wieku?

    W moim wieku do mniej niz 3 nie chce sie nawet startowac.

    > Się ciesz, że żona tu nie zagląda.

    A kto to wie.

    KJ

  • 15. Data: 2010-02-22 12:52:38
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > no, tam to nie tak szybko.
    > pewnie maj czy cos ;-)

    Nie. W końcu lipca, połowa burgmanii będzie:)

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 16. Data: 2010-02-22 18:34:32
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Karambol" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > gdzie???

    W lubuskim. Jeszcze przed poludniem bylem na spacerze z córą i bylo super -
    mysle sobie, dzisiaj to napewno odpale:). Ale jak sie szykowalem, sie
    popsulo :(

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 17. Data: 2010-02-23 00:13:27
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    > W lubuskim. Jeszcze przed poludniem bylem na spacerze z córą i bylo
    > super - mysle sobie, dzisiaj to napewno odpale:). Ale jak sie szykowalem,
    > sie popsulo :(

    wyrazy wspolczucia.
    w dc. sniegu w oczach ubywa, zyje w przekonaniu inauguracji sezonu w
    nastepny weekend.

    Alex.