  • Data: 2014-05-23 00:48:21
    Temat: Re: areo2 i pesel
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "PlaMa" 537e79c6$0$2243$6...@n...neostrada.pl

    > przecież masz dwusimowca... po co przenosiłeś numer skądśtam?

    Mam 4 sloty i chcę je wykorzystać. 2 będą pod Virgin Mobile,
    2 pod Pomarańczowe lwy lub pod Aero2, lub jeden pod Aero2
    i jeden pod lwa. Lejek od VM dobrze sprawdza się. 32 kb/s
    to wystarczająco dużo dla AGPS i pogody oraz m@ili, czyli
    tego, co istotne w ,,drodze''. Numer ważny przez rok na
    wychodne po doładowaniu za 5 pln. Za 10 pln można mieć
    dodatkowo 100 MB, ale te 10 pln można zamienić na 2 pakiety
    po 100 MB, czyli za 10 pln można mieć przez 3 miesiące
    100 MB miesięcznie.

    Aero2 to niepewny dostęp. Trzeba zabezpieczyć się przed
    utratą łączności. Za 99 groszy można mieć przez 2 dni
    pełną szybkość do 2.5 GB pomarańczowego transferu. Na
    dodatek za te 99 groszy zostaje do zjedzenia batonik.

    Teraz chcę przenieść numery z Play -- do VM oraz do
    Pomarańczy. Do przeniesienia mam 3 nowe startery
    z Play i jeden numer używany -- 665363835.

    Zwykłe rozmowy wychodzące z VM kosztują 19 groszy za minutę,
    co chyba jest niską stawką. Nawet VoIPowy FCN/Tlenofon kosi
    9 groszy, a jest z nim sporo problemów.

    W sumie mam 5 komórek i 4 VoIPy. Gdyby POPowy starter nie utracił
    ważności (mBankowy nie utracił mimo swej starości; za oba kiedyś
    zapłaciłem -- mBankowy kosztował w sumie około 15 pln a POPowy
    trzy razy mniej) miałbym 6 komórek i 4 VoIPy. 2 VoIPy mam za free
    (jeden zupełnie za free, drugi był gratisem do tabletu -- oba od
    easyCall) i 3 komórki też (2 zupełnie za free a 1 jako gratis do
    ww. tabletu) mam za free.

    Z VoIPów korzyść jest niewielka. (a stratą jest uszkodzenie słuchu)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'