    From: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: archiwum
    Date: Wed, 13 Jan 2010 11:14:48 +0100

    Piotr J. Kolanok pisze:

    > Tar jest ciekawy, ale wolalbym cos mniejszego. Jakas prosta biblioteka. Przy
    > okazji wszystkie uprawnienia plikow itp.

    Zaczyna byc ciekawie... wydawało mi się że w wątku chodzi o koncepcję
    przechowywania "par ustawień" (klucz=wartość, dodaj, usuń, streszczenie
    moje własne). Okazuje sie że o przechowywanie plików (pasowało by za 'a'
    powiedzieć 'b' czyli bez wnikania w ich zawartość)

    To "nieco" inne zagadnienia. Zastrzegam, ze być może to ja źle
    wyczytałem rozmyte jak dla mnie pytanie.